Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع آگاه اعلام کردند که دولت آمریکا قصد دارد امروز (سه شنبه) تحریم‌های جدیدی علیه شناور فورتونا و شرکت مالک آن که در ساخت خط لوله انتقال گاز روسیه به اروپا موسوم به پروژه نورد استریم ۲ مشارکت دارد، اعمال کند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری تاس، منابع آگاه اعلام کردند که دولت آمریکا قصد دارد امروز (سه شنبه) تحریم‌های جدیدی علیه شناور فورتونا و شرکت مالک آن که در ساخت خط لوله انتقال گاز روسیه به اروپا موسوم به پروژه نورد استریم 2 مشارکت دارد، اعمال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

روزنامه هندلزبلات روز دوشنبه به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که آمریکا به دولت فدرال آلمان و سایر شرکای اروپایی خود درباره این تحریم جدید اطلاع داده است.

اساس تصمیم ایالات متحده در مورد این تحریم ها قانون CAATSA (قانون مقابله با دشمنان آمریکا از طریق تحریم ها) اعلام شده است. خطوط لوله نورد استریم 2 و ترک استریم هدف این تحریم ها قرار دارند.

به گفته روزنامه هندلزبلات، تأثیر تحریم های ایالات متحده علیه فورتونا هنوز مشخص نیست. منابع این روزنامه در جامعه بازرگانی اعلام کردند که طرف روسی تمام تلاش خود را برای جلوگیری از قرار گرفتن شناورهای لوله خود در معرض تحریم ها انجام داد.

آمریکا شرکت‌های اروپایی مشارکت کننده در پروژه نورد استریم را تحریم می‌کندپوتین: خط لوله گاز روسیه به اروپا تقریباً تکمیل شده است

شرکت KVT-Rus یک شرکت کوچک مستقر در مسکو است که دسامبر گذشته مالک شناور Fortuna شد.

پروژه Nord Stream 2 ساخت دو رشته خط لوله انتقال گاز با ظرفیت کلی 55 میلیارد متر مکعب در سال از سواحل روسیه به آلمان از طریق دریای بالتیک را در برنامه دارد. تا به امروز، 94 درصد از ساخت این خط لوله به پایان رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار روسیه اخبار روسیه گاز روسیه به اروپا نورد استریم تحریم ها خط لوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۷۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران

وزارت خزانه‌داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید علیه ۶ شخص و نهاد در ارتباط با ایران خبر داد.

به گزارش ایسنا، وزارت خزانه‌داری آمریکا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ۴ شخص و ۲ نهاد را در ارتباط با ایران در لیست تحریم‌های خود قرار داده است.

این تحریم‌ها به بهانه دخیل بودن این اشخاص و نهادها در حملات سایبری به سازمان‌های دولتی ایالات متحده اعمال شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واشنگتن‌پست: تحریم ایران برای آمریکا دشوار است جریمه مایکروسافت به دلیل نقض تحریم‌ ایران

دیگر خبرها

  • آمریکا تحریم های جدید علیه ایران و روسیه اعمال کرد
  • آمریکا تحریم‌های جدیدی مرتبط با ایران و روسیه وضع کرد
  • تحریم‌های مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • نقش بی‌اهمیت تحریم‌های تازه آمریکا در معادلات ایران
  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • بورل: ایران و کره شمالی، کشورهایی هستند که بیشترین تحریم‌ها علیه آن‌ها اعمال شده است
  • بی‌اعتنایی بازار نفت به اقدامات آمریکا علیه صادرات نفت ایران
  • اروپا درصدد اعمال تحریم علیه ۱۰ شرکت مرتبط با روسیه
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران
  • اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران