Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@01:11:13 GMT

نکونام و پرسپولیس ؛ همجنان روی عدد صفر

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۸۱۲۸

نکونام و پرسپولیس ؛ همجنان روی عدد صفر

برای چهارمین بار متوالی جواد نکونام نتوانست در قامت سرمربی از سرخ‌پوشان امتیازی را کسب کند تا یک رکورد منفی را از خود به ثبت برساند.

به گزارش "ورزش سه" تقابل روز گذشته پرسپولیس و فولاد، چهارمین رویارویی جواد نکونام در قامت سرمربی با سرخ‌پوشان پایتخت بود؛ وی در سه مصاف قبلی هیچ‌گاه نتوانسته بود امتیازی را هم مقابل پرسپولیس کند و امیدوار بود بتواند به چهار ناکامی متوالی سرخ‌پوشان در لیگ برتر در کسب پیروزی ادامه بدهد و در این میان رکورد شخصی خود را نیز بهبود بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما روند بازی برخلاف آنچه نکونام می‌خواست پیش رفت و نیمه نخست با برتری شاگردان گل‌محمدی خاتمه پیدا کرد.

 

شکستی که باعث می‌شد تا همچنان طلسم نبردن‌های فولاد از خارج از فولاد آره‌نا ادامه‌دار باشد؛ با شروع نیمه دوم و اعلام پنالتی جنجالی به سود فولادی‌ها، گلزنی شیمبا نکونام را به کسب نتیجه از این مسابقه امیدوار کرد اما گلزنی نوراللهی باعث شد  چهارمین شکست متوالی نکونام در مقابل سرخ‌پوشان پایتخت به عنوان سرمربی به ثبت برسد.

 

هم‌چنین شاگردان نکونام در کسب پیروزی خارج از خانه در لیگ بیستم نیز با شکست روز گذشته مقابل پرسپولیس ناکام مانده‌اند و باید دید این طلسم نبردن‌های دور از اهواز، چه زمانی برای شاگردان نکو به پایان خواهد رسید .

 

 

فولاد خوزستان جواد نکونام (مربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان جواد نکونام مربی سرخ پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۸۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ از ساعت ۱۲:۳۰ در ورزشگاه بانکوک آره نا تایلند به مصاف هم رفتند و در خاتمه این دیدار ایران ۶ بر یک به برتری رسید.

بهروز عظیمی، سالار آقاپور، سعید احمدعباسی، علی‌اصغر حسن‌زاده و مهدی کریمی (۲) گل‌های تیم وحید شمسایی را وارد دروازه قرقیزها کردند.   با این پیروزی تیم ملی فوتسال ایران ضمن صعود به مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا، جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را که در شهرهای بخارا، تاشکند و اندیجان برگزار می‌شود کسب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نبرد اراکی‌ها با سرخ‌پوشان پایتخت در جام حذفی
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • پرسپولیس ۲۷۶۵ روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • پرسپولیس 2765 روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • طلسم 2765 روزه پرسپولیس علیه صعود آلومینیوم!
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • شرایط مبهم پرسپولیس برای سفر به اراک؛ برزخ عجیب اوسمار!
  • جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)