Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس موقت پنتاگون بر این باور است که اف‌بی‌آی در حال کمک به ارتش آمریکا برای برقراری امنیت مراسم تحلیف ریاست جمهوری در روز چهارشنبه ۲۰ ژانویه است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، کریستوفر میلر وزیر دفاع موقت آمریکا روز دوشنبه در اظهاراتی گفت: اف‌بی‌آی با استقرار بیش از 25 هزار نیروی گارد ملی برای حفاظت از ساختمان کنگره و برگزاری مراسم تحلیف جو بایدن، عملا در حال کمک به ارتش برای برقراری نظم و امنیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، اظهارات وزیر دفاع موقت آمریکا در حالی است که پس از حمله مرگبار طرفداران ترامپ به ساختمان کنگره در روز 6 ژانویه، نگرانی‌ها درباره وقوع خشونت‌های بیشتر در آستانه مراسم تحلیف جو بایدن به شدت افزایش یافته است.

پنتاگون: بیش از 21 هزار نیروی گارد ملی در واشنگتن مستقر شده‌اندپنتاگون مجوز استقرار 25 هزار نیروی گارد ملی در واشنگتن را صادر کرد

 

پنتاگون پیش از این درباره خطر احتمالی اعتراضات مسلحانه در آستانه مراسم تحلیف بایدن هشدار داده است.

وزارت دفاع آمریکا مجوز استقرار 25 هزار نیروی گارد ملی این کشور در واشنگتن را برای تأمین امنیت مراسم تحلیف جو بایدن صادر کرده است.

پنتاگون پیش از این ابتدا مجوز استقرار 15 هزار نفر را صادر کرده و سپس آن را به 20 هزار نفر افزایش داده بود.

وزیر دفاع موقت آمریکا افزود: اف‌بی‌آی در حال کمک به ارتش برای برطرف کردن نگرانی‌های امنیتی و برقراری نظم و آرامش است. گرچه هیچ گونه اطلاعاتی درباره وجود تهدید داخلی وجود ندارد ولی ما از هیچ نکته کوچک امنیتی برای برقراری نظم و آرامش در پایتخت چشم پوشی نمی‌کنیم.

این در حالی است که پلیس فدرال آمریکا پیش از این نسبت به اعتراضات مسلحانه گسترده در واشنگتن و همه 50 ایالت دیگر آمریکا در آستانه مراسم تحلیف جو بایدن هشدار داده است.

اف‌بی‌آی ضمن اشاره به تهدید ناشی از ادامه رفتارهای خشونت آمیز طرفداران دونالد ترامپ پس از یورش روز چهارشنبه گذشته به ساختمان کنگره، نسبت به اقدامات خشونت آمیز بیشتر از سوی طرفداران ترامپ هشدار داد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مراسم تحلیف جو بایدن هزار نیروی گارد ملی حال کمک به ارتش اف بی آی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۸۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پلیس آمریکا به یک استاد دانشگاه واشنگتن (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشته شدن یک سیاه پوست دیگر به دست پلیس آمریکا (فیلم) سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه «تگزاس» (فیلم) حمله به ماشین خودران گوگل در آمریکا (فیلم)

دیگر خبرها

  • آمریکا تصاویر اولیه از اسکله موقت در سواحل غزه را منتشر کرد
  • تحمیل ضرر به کی‌اف‌سی آمریکا در مالزی برای حمایت از غزه
  • زلنسکی برای آمریکا چه نقشه‌ای دارد؟
  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد
  • درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • ادعای کاخ سفید؛ اسرائیل پذیرفته که قبل از حمله به رفح، نگرانی‌های آمریکا را در نظر بگیرد
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • حمله پلیس آمریکا به یک استاد دانشگاه واشنگتن (فیلم)
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟