Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@12:45:44 GMT

۵۴۵ تن کالای اساسی در چابهار و دشتیاری توزیع شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۸۴۸۲

۵۴۵ تن کالای اساسی در چابهار و دشتیاری توزیع شد

حمیدرضا شایان روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: تلاش برای تامین، توزیع و نظارت مهمترین شاخصه عملکردی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چابهار بوده که توانسته نسبت به تامین، توزیع، و نظارت که سه عامل اصلی تنظیم بازار است اقدامات خوبی را انجام دهد.

وی عملکرد حوزه بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت چابهار از ابتدای سالجاری تاکنون را انجام پنج هزار و ۷۵۱ بازرسی و تشکیل ۵۵۴ پرونده عنوان کرد و افزود:  پرونده‌های این شهرستان ۶۰ درصد کل پرونده‌های متشکله استان بوده که این موضوع نشان از قاطعیت در برخورد با تخلفات صنفی و غیر صنفی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت چابهار گفت: این اداره علاوه‌بر فعالیت در حوزه بازرسی و نظارت، بطور مستقیم در رابطه با موضوع کرونا نیز با سایر دستگاه‌های از جمله مرکز بهداشت همکاری داشته بگونه‌ای که تعداد بازرسی از صنوف یکهزار و۷۵۶ مورد بوده که از این تعداد بازرسی ۵۴ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن پروتکلهای بهداشتی  پلمب شدند.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت پنج واحد خبازی در چابهار به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و صنفی پلمب شدند.

شایان اظهارداشت: اتحادیه صنفی چابهار با صدور ۶۴۶ فقره جواز تاسیس در سالجاری پس از زاهدان بیشترین جواز کسب صادره را در سطح استان داشته است. 

وی در رابطه با تامین و توزیع و کنترل قیمت ماهی نیز گفت: برای کنترل قیمت ماهی در حال پیگیری از طریق شیلات و دامپزشکی و برگزاری جلساتی هستیم تا این کالای مصرفی مردم نیز با نرخ مناسب در اختیار شهروندان قرار گیرد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان کالای اساسی چابهار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان کالای اساسی چابهار سیستان و بلوچستان کالای اساسی چابهار اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۸۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه متصدی یک واحد صنفی در یکی از محلات شهرستان فلاورجان در خصوص فروش غیرمجاز داروهای ترک اعتیاد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی کلانتری ۱۳ با اقدامات میدانی خود از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به این واحد صنفی اعزام و در بازرسی از محل موفق به کشف مقادیری شربت و هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص‌های ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6091004

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • پیشگیری از بیماری‌های احتمالی بعد از سیل چابهار
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد