Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا اتفاق کهنمویی صبح سه‌شنبه در پانزدهمین نشست کمیسیون سرمایه‌گذاری، پول و بانک اتاق بازرگانی البرز اظهار کرد: رویکرد سازمان بازرسی کل کشور در موضوع حمایت از تولید بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت قوانین موجود و فعال کردن ظرفیت قوانین راکد و معطل مانده است.

وی بیان کرد: در مسیر حمایت از تولید بر اجرای صحیح قانون تأکید ویژه‌ای داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید ملی سازمان بازرسی کل کشور، بیان کرد: در قانون ظرفیت‌های بسیاری وجود دارد که متأسفانه راکد مانده یا اجرایی نشده است، بخشی از این رکود قوانین، به ضعف نظام اجرایی کشور در عدم تدوین، تصویب و ابلاغ آئین‌نامه‌های اجرایی و دستورالعمل‌های لازم بازمی‌گردد.

اتفاق کهنمویی گفت: در حوزه تولید چندین گلوگاه و مانع داریم که یکی از عمده‌ترین آنها بانک‌ها هستند. به نظر می‌رسد بانک‌ها فاقد رویکرد حمایت از تولید بوده و آمادگی حمایت از تولید ندارند.

وی با بیان اینکه در بسیاری از موارد از سوی بانک‌ها با عدم اجرای صحیح قوانین و مقررات، سو اجرا و یا اختلال در روند اجرای قوانین مواجهه هستیم، ادامه داد: برخی مشکلات بیان شده از سوی واحدهای تولیدی و صنعتی، مشکلاتی هستند که باید با اهتمام و پیگیری بازرسی کل استان و مشارکت صنعتگران در استان حل شود.

رئیس دفتر حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید ملی سازمان بازرسی کشور توضیح داد: نمایندگان بخش خصوصی اتاق بازرگانی در استان البرز باید در تصمیم‌سازی مراجع استان که در حمایت از تولید مؤثرند، حضور فعال داشته باشند.

وی در مورد هیأت خبرگان مورد وثوق بانکی و اقتصادی استان‌ها با بیان اینکه اعضای آن توسط استانداران پیشنهاد می‌شوند، عنوان کرد: در تصمیم‌سازی برای انتخاب اعضای این هیأت می‌توان به شخص استاندار مشورت داده و در این میان اتاق‌های بازرگانی می‌توانند به استانداران کمک کنند.

کهنمویی بیان کرد: قرار نیست تمامی مشکلات در هیأت خبرگان مورد وثوق بانکی حل و فصل شود، بلکه طبق قانون بانک‌ها موظفند مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان را حداکثر ظرف یک ماه به اجرا رسانده، در غیر این صورت، باید گزارش دلایل عدم اجرای مصوبه را به هیأت خبرگان مورد وثوق بانکی ارسال کنند.

رئیس دفتر حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید ملی سازمان بازرسی کل کشور، گفت: گزارش کلان ارائه شده از ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید به بازرسی کشور حکایت از عدم اجرای بخش عمده‌ای از مصوبات کارگروه‌های تسهیل استانی توسط بانک‌ها دارد.

کد خبر 5125299

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا سازمان بازرسی کل کشور شهرستان کرج ویروس کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیراز شهرکرد ایام فاطمیه عکس استانها شهادت حضرت زهرا س شیوع کرونا گرگان عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهرستان کرج بوشهر حمایت از تولید سازمان بازرسی سرمایه گذاری بازرسی کل بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۷۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بیش از هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا

به گزارش خبرگزاری مهر، متن بیانیه و اسامی اساتید بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ قُلْ لِأَزْوَاجِکَ وَبَنَاتِکَ وَنِسَاءِ الْمُؤْمِنِینَ یُدْنِینَ عَلَیْهِنَّ مِنْ جَلَابِیبِهِنَّ ذَٰلِکَ أَدْنَیٰ أَنْ یُعْرَفْنَ فَلَا یُؤْذَیْنَ وَکَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِیمًا» (احزاب/۵۹)

مقام معظم رهبری «مدظله العالی»:

همین مسئله امنیت اخلاقی که این روزها نیروهای انتظامی و وزارت کشور دنبالش هستند، بسیار مسئله مهمی است. بله جنجال می کنند ولی به این جنجال ها نباید توجه بکنند، باید ببینند تکلیف چیست آن را انجام بدهند .(۰۹/۰۴/۱۳۸۶)

تشکل اساتید سطوح عالی وخارج حوزه علمیه قم با تقدیر از وزارت محترم کشور و فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) و برخورد قاطع با کشف حجاب و نا امنی اخلاقی در جامعه ضمن حمایت از مجریان این طرح با برکت خواستار است تا با شناخت هرچه بهتر محور های جنگ ترکیبی دشمن و بکارگیری برنامه های منسجم در مقابله با فتنه انگیزی ها، در اجرای کامل، فراگیر و مستمر قوانین مربوطه، هماهنگ عمل کرده و به دور از هرگونه اعمال سلیقه مر قانون را اجرا نمایند.

کد خبر 6088120

دیگر خبرها

  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • قوانین و مقررات در کشور جلوتر از مصادیق مالکیت فکری است
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید
  • عزم جدی دولت برای ساختن ایلام قوی
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • حمایت بیش از هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا