Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، قدرت الله مهدیخانی روز سه شنبه در شورای پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران، افزود:طبق اطلاعیه سازمان هواشناسی و مدیریت بحران، از فردا شب بارش برف و کاهش دمای هوا را در سطح استان و استان‌های همجوار خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: به دنبال ورود این سامانه، بارش برف، وزش باد شدید و کولاک، کاهش محسوس دما و پدیده یخبندان، مه و نفوذ سامانه بارشی سرد را از اواخر وقت چهارشنبه تا بعد از ظهر پنجشنبه اول و دوم بهمن ماه خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدیخانی گفت: در تماس با استان‌های زنجان و گیلان نگرانی از این بارش‌ها وجود دارد و امکان این اینکه استان قزوین معین این استان‌ها باشد نیز پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: به دنبال ورود سامانه بارشی در ۲۲ بهمن سال گذشته و بارش برف و کولاک، امکانات مدیریت بحران استان به استان گیلان اعزام شد و در روزهای آینده نیز وضعیت استان قزوین از نظر جوی قابل پیش بینی نیست.

مهدیخانی خاطر نشان ساخت: وزش باید نیز طی روزهای آینده بین ۶۰ تا ۹۰ کیلومتر پیش بینی می‌شود و احتمال کولاک به ویژه در مناطق کوهستانی بسیار زیاد است و باید دستگاه‌ها آمادگی لازم را در این زمینه داشته باشند.

برچسب‌ها سازمان مدیریت بحران کشور بارش برف استان قزوین بارش باران سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان مدیریت بحران کشور بارش برف استان قزوین سازمان مدیریت بحران کشور بارش برف استان قزوین بارش باران سازمان هواشناسی اخبار کنکور بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۹۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان

بهروز مرادپور با اشاره به ورود سامانه بارشی به آسمان لرستان از غروب امروز دوشنبه، اظهار داشت: در این راستا بارش پراکنده و رگباری باران، رعدوبرق، رگبار تگرگ، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، خطر اصابت صاعقه برای استان پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت این سامانه بارشی تا روز شنبه هفته آینده در استان ادامه خواهد داشت، گفت: لغزندگی سطح جاده‌ها، اختلال در تردد، ایجاد رواناب و آب‌گرفتگی معابر، مه آلودگی هوا و کاهش میدان دید افقی و… در استان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی لرستان بر لزوم احتیاط در تردد به‌ویژه در مسیرهای کوهستانی، عدم فعالیت‌های کوهنوردی، عدم توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت و سست، احتیاط عبور عشایر و چرای دام در نواحی کوهستانی و سایر اقدامات پیشگیرانه لازم تأکید کرد و گفت: پتانسیل بارشی این سامانه بارشی در ساعاتی از روزهای چهارشنبه و جمعه نمود بیشتری خواهد داشت که وقوع اغلب مخاطرات در محدوده هشدار نارنجی پیش‌بینی می‌شود.

منبع: مهر 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • آماده‌باش دستگاه‌ها برای بارش‌های پیش رو
  • لرستان بارانی می‌شود
  • پیش بینی افزایش ابر در استان مرکزی
  • پیش بینی ورود سامانه بارشی به لرستان
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از ۱۱ اردیبهشت ماه
  • ورود سامانه بارشی به جو استان
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد