Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@23:16:53 GMT

پارلر با حمایت روس‌ها آنلاین شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۹۱۱۶

پارلر با حمایت روس‌ها آنلاین شد

وب سایت و اپلیکیشن شبکه اجتماعی پارلر (Parler) که محبوب راستگرایان افراطی آمریکایی است، با کمک یک شرکت فناوری روسی موفق شد آنلاین شود.

 پارلر در پی قطع میزبانی وب توسط شرکت آمازون و سایر شرکایش به دلیل مدیریت ضعیف محتوایی که از سوی کاربران ارسال می شود و به خشونت تشویق می کند، قطع شده بود.

وب سایت پارلر روز دوشنبه دوباره قابل دسترس شد با این همه تنها پیام مدیرعامل آن به چشم می خورد که وعده داد در تلاش برای احیای فعالیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالد گیلمت، کارشناس زیرساخت به رویترز گفت: آدرس پروتکل اینترنتی مورد استفاده پارلر متعلق به شرکت DDos-Guard بود که تحت کنترل دو مرد روسی قرار داشته و خدماتی از جمله حمایت در برابر حملات داس فراهم می کند.

اگر وب سایت پارلر به طور کامل احیا شود، کاربران آن می توانند دوباره پیامها را مشاهده کرده و کامنت اظهار کنند. بسیاری از کاربران این اپلیکیشن را ترجیح می دهند که در حال حاضر از فروشگاههای برنامه رسمی اپل و گوگل حذف شده است.

جان ماتز، مدیرعامل پارلر هفته گذشته به رویترز گفت: این شرکت سرگرم مذاکره با شرکتهای خدمات وب متعدد است.

شرکت DDos-Guard با سایر سایتهای نژادپرست، راستگرا و نظریه پرداز توطئه که توسط قاتلان برای اشتراک گذاری پیام استفاده شده، همکاری کرده و همچنین از سایتهای دولت روسیه پشتیبانی کرده است.

مخالفان پارلر می گویند وابستگی به یک شرکت روسی، یک ریسک امنیتی احتمالی برای این سرویس شبکه اجتماعی بوده و انتخاب عجیبی برای سایتی است که محبوب میهن پرستان افراطی آمریکایی است.

پروپاگاندای روسیه از یک طرف با حمایت از دونالد ترامپ و گسترش ادعاهای تقلب در انتخابات، تفرقه سیاسی در آمریکا را تشدید کرده و از سوی دیگر به خشونت پلیس معترض شده است.

بر اساس گزارش رویترز، پارلر که اعلام کرده بیش از ۱۲ میلیون کاربر دارد، دوشنبه هفته گذشته از آمازون به دلیل قطع خدمات میزبانی وب شکایت کرد./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۹۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه‌های آنلاین حوزه برندینگ طراحی شد

علی وکیلی، مدیرعامل یک شرکت خلاق فعال در زمینه برندینگ مستقر در کارخانه نوآوری آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا درباره یکی از روش‌های نوین برندینگ محصولات که توسط این شرکت خلاق ارائه شده است، توضیح داد: طراحی یک موزه آنلاین برای صنایع و واحدهای تولیدی در راستای برندینگ محصولات و شناخته‌شده‌تر کردن آن‌ها یکی از روش‌های نوین برندینگ توسط این شرکت است.

وی افزود: در اکثر مواقع یک تاریخچه منسجم از فعالیت‌ها، محصولات، افتخارات و خلاصه تمام امور مربوط به یک برند، وجود ندارد یا شاهد این هستیم که خیلی از شرکت‌ها، درقالب روش‌های سنتی مانند بروشور، اطلاعات و خدمات مربوط به خوود را به مشتری ارائه می‌کنند.

وکیلی توضیحات دقیق‌تری از روش نوین این مجموعه برای طراحی موزه آنلاین ارائه کرد و گفت: درواقع، این موزه‌ها براساس چند مرحله اساسی، طراحی مفهوم یا مفهوم‌سازی، طراحی آنلاین و شبکه‌سازی محصول و درنهایت طراحی معماری تکنولوژیکال، طراحی می‌شوند.

وی ادامه داد: این خدمات بر بستر وب و طراحی موزه‌های‌ آنلاین براساس قصه و روایت هر برند و محصول ارائه می‌شوند.

این فناور حوزه برندینگ درباره نحوه اجرایی‌سازی ایده‌ها برای برندینگ محصول توسط این مجموعه توضیح داد: اساس کار شرکت به‌صورت«EPC» یا سیستم کار طراحی، تامین تجهیزات و اجرای پروژه  از صفر تا صد توسط کارفرما است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الوحده‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی بارسلونا و خیرونا + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و آگزبورگ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و التعاون + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی رم و بایرلورکوزن از تلوزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام‌ + پخش آنلاین
  • موزه‌های آنلاین حوزه برندینگ طراحی شد