Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران از تمدید مهلت واریز آورده در سامانه جامع اقدام ملی مسکن تا 30 دی ماه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، کامران اصغری با اعلام این خبر گفت:طبقانعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک صورت گرفته با وزارت راه و شهرسازی ، مقررشد فرصت واریز آورده اولیه و تکمیل موجودی متقاضیان طرح اقدام ملی مسکنتمدید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعیپس از تجزیه و تحلیل اطلاعات متقاضیان موجود در سامانه جامع اقدام ملیمسکن و بانک های اطلاعاتی این وزارتخانه، مشخصات متقاضیان گروه‌های هدفشامل کارگران، بازنشستگان، مستمری بگیران و زنان سرپرست خانوار از جمله کدملی ، دهک بندی متقاضیان ، بررسی وضعیت فرم ج ثبت نام کنندگان و ... را کهدر طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند به تفکیک هر استان و شهرهای تابعهاحصا کرده است.
مدیر کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی مازندرانگفت: تسهیلات و اقدامات حمایتی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در طرحاقدام ملی مسکن ویژه کارگران، بازنشستگان و سایر گروه های هدف واجد شرایطثبت نام شده در این سامانه ، متقاضیانی را در بر می‌گیرد که پرداخت اولیهاز سوی آنان کامل شده باشد.
اصغری با بیان این که گروه‌های هدف برایبهره مندی از این تسهیلات حمایتی لازم است به منظور افتتاح حساب و تکمیلمبلغ آورده در فرصت باقی‌مانده نسبت به تکمیل موجودی خود اقدامکنند،افزود:کارگران و بازنشستگان متقاضی تا پایان دی ماه فرصت دارند تا بامراجعه به سامانه https://tem.mrud.ir ثبت‌نام خود را انجام دهند.
وی ادامه داد: افرادی که فرمهای ثبت نام را بصورت فیزیکی پر کرده اند باید برای ثبت نام به سایت مسکنملی مراجعه و ثبت نام الکترونیکی را هم انجام دهند.
اصغری با اشاره به استقبال بالای متقاضیان ازطرح مسکن کارگری عنوان کرد:از ابتدای زمان شروع ثبت نام تا به امروز 9هزار و 183 نفر متقاضی در مازندران ثبت نام کرده اند.
به گفته مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعیمازندران تاکنون دو برابر سهمیه استان ( 4224 نفر) در طرح مسکن کارگری ثبتنام داشتیم که از این تعداد پس از پالایش، افراد دارای شرایط در سامانهبارگذاری و در فرایند پرداخت سهم آورده قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا با اجرایحداکثری این طرح به صورت شفاف بسیاری از کارگرانی که فاقد مسکن هستند را خانهدار کنیم و برای عملیاتی شدن و جا انداختن این طرح نیازمند همکاری بیشتریاز طرف مسئولین استانی و شهرستانی هستیم.
تفاهم نامه همکاری طرحمسکن ملی بین دو وزارت خانه تعاون،کار و رفاه اجتماعی و وزارت راه و شهرسازیدر راستای احداث 200 هزار واحد مسکونی برای کارگران، بازنشستگان و مستمریبگیران تامین اجتماعی و زنان سرپرست خانوار منعقد شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تعاون کار و رفاه اجتماعی اقدام ملی مسکن کل تعاون ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۹۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، به دنبال انتشار برخی پیام‌های جعلی به صورت پیامک و شبکه‌های مجازی در ارتباط با دریافت کالابرگ الکترونیکی به اطلاع هموطنان می‌رساند هر گونه خبر رسمی در این زمینه تنها از طریق مراجع رسمیو یا سامانه پیامکی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

نیت شر پشت یک پیامک | مراقب این نوع پیامک‌ها باشید

وزارت رفاه ضمن هشدار از هموطنان خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.

کد خبر 846837 برچسب‌ها وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی خبر مهم کالا برگ (کوپن)

دیگر خبرها

  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان
  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت
  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی