Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان اولین نشست هماهنگی کارگروه روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان سیستان وبلوچستان ۳۰ دیماه در محل سازمان جهادکشاورزی استان برگزار شد.

به گزارش ایسنا در این نشست مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان و مسئول کارگروه روستایی و عشایری دهه فجر استان بااشاره به اینکه انقلاب اسلامی شرایط بسیار حساسی را سپری می‌کند گفت: امسال برنامه‌های دهه فجر را با رویکرد گام دوم انقلاب و با هدف ایجاد فضای شور ونشاط انقلابی دنبال خواهیم نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید عبدالحسین سجادی افزود: امروزه زنده نگه داشتن ایام‌الله دهه فجر بر همه ما واجب است. دشمن به دنبال تبلیغ ناکارآمدی و عدم توانمندی انقلاب اسلامی است و باید در مواجهه با این شبهات دشمنان و بد خواهان‌ انقلاب ویژگی‌های انقلاب و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران برای مردم تبیین شود.

وی افتتاح دهها طرح عمرانی و تولیدی، برگزاری جشن های انقلاب در مناطق عشایری شمال وجنوب استان، برگزاری مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مدافعین سلامت، ایتام، برپایی جشنواره غذاهای شیلاتی، ارائه خدمات رایگان پزشکی و دامپزشکی، برگزاری مسابقات فرهنگی و مسابقات ورزشی و بومی و محلی از شاخص ترین برنامه کارگروه روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مناطق روستایی و عشایری استان سیستان وبلوچستان برشمرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دهه فجر سيستان و بلوچستان استانی فرهنگی و هنری کارگروه روستایی و عشایری انقلاب اسلامی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۹۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان‌وبلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت: در راستای رفع تداخلات ناشی از اجرای قوانین موازی موضوع ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر از ابتدای اجرای این قانون از تعداد ۱۰۱۲ پلاک موجود در استان،۴۹۰ پلاک، مشمول رفع تداخلات اراضی تشخیص داده شده است.

سیدمحمدرضا حسینی در گفت وگو با ایسنا، افزود: رفع این تداخلات براساس عکس های هوایی دهه۴۰ که در دسترس استان قرار گرفته انجام شده است.

وی گفت: در دولت سیزدهم رفع تداخلات اراضی ۴۹۰ پلاک مشمول شهرستان های سیستان وبلوچستان در سطح حدود ۱۱ میلیون هکتار به پایان رسیده که بر این اساس ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار ملی و۲۸۷ هزار هکتار غیر ملی تشخیص داده شده است.

حسینی خاطرنشان کرد: با این اقدام ارزشمند پس از ۶۰ سال زمینه صدور اسناد کشاورزی فراهم شده است که یکی از اثرات بارز رفع تداخلات تضمین امنیت سرمایه گذاری و امنیت غذایی و در نتیجه کاهش پرونده های حقوقی در محاکم قضایی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نشست اقتصادی ایران و افغانستان در زاهدان
  • آغاز جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر + تصویر
  • نشست مشترک اقتصادی مقامات ایران و افغانستان
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان‌وبلوچستان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در سیستان وبلوچستان
  • خرید گندم کشاورزان سیستان و بلوچستان از مرز ۲۱ هزار تن فراتر رفت
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک