Web Analytics Made Easy - Statcounter

با نزدیک شدن به روز تحلیف جو بایدن، چهره آمریکا کاملا امنیتی شده و هزاران نیروی امنیتی در شهرهای مختلف مستقر شده اند.

خبرگزاری میزان - رسانه های آمریکایی گزارش دادند که دوشنبه شب به وقت محلی، تیراندازی هایی در یکی از شهر‌های ایالت پنسیولوانیا روی داده است.

به گزارش اسپوتنیک، شهردار شهر مونرو، می‎گوید «دوشنبه شب دستکم ۴ تیراندازی گوناگون در شهر مونرو در ایالت پنسیلوانیا به وقوع پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

پلیس آمریکا می‎گوید که هر ۴ صحنه جرم به هم مرتبط هستند.

در برخی بخش‌های این منطقه ضعیت اضطراری اعلام شده است.

گفته می‌شود هنوز هیچ شخصی در این رابطه بازداشت نشده و فهرست بلندی از مظنونان احتمالی وجود دارد.

از سوی دیگر، در حالی که ایالت‌های آمریکا در آستانه مراسم تحلیف حلقه‌های امنیتی را تنگ‌تر می‌کنند، معترضان مسلح در مرکز ایالت ویرجینیا تجمع کردند.

به گزارش «سی ان ان»، ده‌ ها تظاهرکننده مسلح در حالی که نهاد‌های امنیتی آمریکا پیش از مراسم تحلیف جو بایدن، در حالت آماده باش در مراکز ایالت‌های آمریکا هستند، روز دوشنبه در ریچموند، مرکز ایالت ویرجینیا تجمع کردند.

 


بسیاری از این معترضان مسلح خود را از اعضای گروه‌های نژادپرستی «پسران مغرور» و «بوگالو» معرفی کردند.

 


همچنین کاروان‌های خودرویی از تمام نواحی ایالت ویرجینیا در ریچموند، گرد هم آمده بودند.

اداره پلیس ریچموند اعلام کرد که این شهر اسلحه گرم را در رویداد‌هایی که تعداد افراد حاضر در آن بیشتر از ۱۱ نفر است و مانع از تردد عابر پیاده یا وسایل نقلیه می‌شود، ممنوع کرده است.

«رالف نورتهام»، فرماندار ویرجینیا پس از شورش مرگبار در «کپیتال هیل»، و درپی وجود هشدار‌هایی مبنی بر احتمال شکل گیری ناآرامی هایی دیگر، گارد ملی را فعال کرد.

 


در همین حال، پنتاگون حضور ۲۵ هزار نیروی گارد ملی را برای تامین امنیت روز تحلیف مجاز اعلام کرده است.

به گفته «مارک هرتلینگ»، ژنرال بازنشسته ارتش و تحلیلگر نظامی، حضور این تعداد از نیرو‌های گارد ملی بسیار زیاد و غیر معمول است.

بیشتر بخوانید: تعداد نیرو‌های مستقر در واشنگتن بیش از نظامیان آمریکایی در غرب آسیا روزهای هراس انگیز برای آمریکایی ها و تبدیل واشنگتن به پادگان نظامی

به گفته وی، «گارد ملی از زمان جورج واشنگتن بخشی از همه مراسم تحلیف بوده اند، اما مطمئنا نه در این سطح و نه نه این تعداد.»

«هرتلینگ»، می‎گوید «اعزام ۲۵ هزار نیرو تقریبا دو برابر تعداد اعضای گارد ملی است که به طور معمول در مراسم‌های تحلیف شرکت می‌کنند.»

وی تصریح کرد «آمریکا تا حدودی شبیه به منطقه جنگی شده است.»

اداره حمل و نقل هوایی فدرال نیز با ارسال اطلاعیه‌ای به خلبانان برای محدود کردن پرواز‌های غیر تجاری و غیرنظامی به فرودگاه بین المللی دالس، فرودگاه بین المللی بالتیمور واشنگتن و فرودگاه منطقه‌ای ماناساس بین ساعت ۸ صبح تا ۸ بعد از ظهر، محدودیت‌های هوایی واشنگتن دی سی را گسترش داد.

 

 

در این بیانیه هشدار داده شده است که دولت ممکن است علیه هر هواپیمایی که مصمم به ایجاد تهدید امنیتی قریب الوقوع باشد، از نیروی کُشنده استفاده کند.

 


همچنین مقام‎های دیگر ایالت‌های آمریکا هم هشدار‌ها را جدی گرفته و اقدامات گوناگی را برای تامین امنیت ایالت هایشان در پیش گرفته اند، از جمله ایجاد موانع، پوشاندن پنجره‌ها با چوب، درخواست از شهروندان برای اجتناب از حضور در مناطق خطرناک و بستن مناطق اطراف ساختمان‌های دولتی.


انتهای پیام/

برچسب ها: انتخابات آمریکا دونالد ترامپ جو بایدن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا انتخابات آمریکا دونالد ترامپ جو بایدن گارد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۹۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم

بر اثر گردباد‌های قدرتمندی که در ایالت‌های نبراسکا، آیووا و تگزاس آمریکا به وقوع پیوست، شش نفر مصدوم شدند. در مجموع، روز جمعه حدود ۸۰ گزارش از گردباد در حداقل پنج ایالت آمریکا به ثبت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • وقوع گردباد‌ های قدرتمند در ایالت‌ های آمریکا (فیلم)
  • وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم
  • نمود موفقیت دولت در چهره شهرها مشخص است
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • تشدید تدابیر امنیتی در آستانه مسابقات قهرمانی اروپا در آلمان
  • کاخ سفید: هنوز در خصوص دیدار بایدن و اردوغان برنامه‌ریزی نشده است
  • وضعیت یک دانشگاه در ایالت تگزاس؛ درگیری دانشجویان با گارد اسب‌سوار! | فیلم
  • نگرانی وزیر خارجه ایران از سرکوب دانشجویان آمریکایی/ امیرعبداللهیان: این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌ عیار واشنگتن از رژیم اسراییل است
  • امیرعبداللهیان: برخورد نیروهای امنیتی آمریکا با دانشجویان معترض نسل‌کشی صهیونیست‌ها نگران کننده است
  • ببینید | لشگرکشی گارد مسلح ایالتی تگزاس به یک دانشگاه؛ در آمریکا چه خبر است؟