Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حقیان گفت: نخستین جشنواره ادبی شهید امر به معروف ونهی از منکر در لرستان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان لرستان برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلیمین« رضا حقیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد،  اظهار داشت: نخستین جشنواره فرهنگی ادبی، با عنوان  شهید امربه معروف ونهی ازمنکرلرستان « حجت الاسلام والمسلمین محمد کشوری» همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در استان لرستان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان افزود: این جشنواره فرهنگی و ادبی در بخش های شعر، داستان کوتاه و نثر ادبی برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره باموضوعات امربه معروف ونهی از منکر، سبک زندگی ایرانی اسلامی ،عفاف وحجاب و وجدان کاری در ایام الله دهه فجر ۹۹برگزار می شود.

 

حجت الاسلام حقیان با بیان اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر به دنبال احیای این دو فریضه است، خاطرنشان کرد: احیای دو  فریضه امر به معروف و نهی ازمنکر از طریق تبلیغ، ترویج  وایجاد شناخت و سپس ایجاد باور صورت می گیرد.

 

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان  با اشاره به انتشار فراخوان این جشنواره افزود: نخستین جشنواره فرهنگی و ادبی امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان به همت همت ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان لرستان و با همکاری بسیج هنرمندان استان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام حقیان اظهار کرد: علاقمندان میتوانندآثار ارسال خود  به شماره همراه۰۹۰۱۹۷۴۳۷۰۸ ارسال نمایند.

 

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشنواره فرهنگی ادبی شهید کشوری ستاد امر به معروف و نهی از منکر امر به معروف و نهی از منکر نهی از منکر استان لرستان معروف ونهی از منکر امربه معروف ونهی برگزار می شود حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۹۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فراخوان سومین جشنواره ملی و بین‌المللی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی با محور‌های نقش روحانیت به ویژه امامین انقلاب، مراجع تقلید، ائمه جمعه و جماعت، علمای جهان اسلام و نقش حوزه‌های علمیه در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی منتشر شد.
این جشنواره در بخش‌های تألیف و ترجمه کتاب، تحقیق و پژوهش، فیلم‌نامه، چند رسانه‌ای و فیلم و عکس برگزار و مهلت ارسال آثار تا بیستم تیر ۱۴۰۳ اعلام شد.
علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه استانی جشنواره به آدرس: خرم‌آباد، خیابان اندیشه، کوچه اندیشمند نهم جنب ترمینال برون استانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان و پیام رسان ایتا به شماره 
۰۹۱۰۴۶۵۸۸۶۸ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • آیا امر به معروف ونهی از منکر به یک چالش سیاسی تبدیل شده است؟ + فیلم
  • مهم‌ترین هدف جشنواره اقوام ایران زمین پر کردن شکاف بین نسلی است
  • لرستان در سوگ بنیانگذار مکتب تشیع
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • آینده برای لرستان روشن است/ لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات
  • حضور ۱۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی
  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • برگزیدگان صدا و سیمای لرستان در جشنواره «بر بلندای حضور»