Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات کردستان از جمع‌آوری یک‌ملیارد تومان کمک‌های مردمی در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام سید محمد سادات پیش‌ازظهر امروز در جلسه مدیران استانی و تقدیر از فعالان ستاد بازسای عتبات عالیات استان که با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان در کتابخانه امام خامنه‌ای این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: امسال با توجه به شرایط کرونایی نتوانستیم این مراسم را همانند سال گذشته با حضور مسئولان و مهمانان کشوری برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، نشانه‌ای از محبت مردم ولایتمدار نسبت به ساحت پاکان و برگزیدگان الهی است افزود: این ستاد از حدود دو دهه گذشته با تدبیر و تلاش شهید سلیمانی تشکیل و اکنون به سازمان مردم نهاد گسترده تبدیل شده است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان با بیان اینکه دشمنان از تشکلیل این ستاد بغض داشته و نگران هستند، تصریح کرد: از اینکه هم‌اکنون کشور عراق به مرکز و عمق استراتژیک نظام مقدس جمهوری اسلامی تبدیل شده، حاصل تلاش و مجاهدت‌های شهید سلیمانی است.

لزوم تسهیل زیارت زائران ایرانی عتبات عالیاتلزوم تسهیل زیارت زائران ایرانی عتبات عالیات

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون صحن حضرت زهرا(س) در نجف با 220 هزار متر مربع وسعت در چند طبقه و صحن عقیله بنی هاشم(س) در کربلی معلی با 60 هزار متر مربع از بزرگترین پروژه جهان و وسیع‌ترین اماکن مذهبی است؛ خاطر نشان کرد: ستاد باسازی عتبات از هفت سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و علی‌رغم کمبود مکان و امکانات در تمام شهرستان‌ها فعال هستیم.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان اعلام کرد: در طول این چند سال اخیر بیش از یک میلیارد تومان نذورات و هدایای مردمی در استان کردستان برای این ستاد جمع‌آوری شده که قابل تقدیر است.

وی ابراز داشت: خوشبختانه مردم ولایتمدار استان کردستان در بخش جمع‌آوری کمک‌های مردمی، اعزام ‌نفرات به اربعین همکاری و مشارکت خوبی داشته و موکب‌های این دیار در کشور حرف برای گفتن دارند.

سادات با ذکر اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات آبرویی برای استان محسوب می‌شود، اظهار کرد: امیدوارم همواره با حمایت مسئولان بتوانیم برنامه‌های این ستاد را در کردستان به نحو احسن پیش برده و خدمتگزاران خوبی برای زائران باشیم.

انتهای پیام/481/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۰۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر فقیه اسفندیاری معاون بین‌الملل و رئیس دبیرخانه اجلاسیه آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه در نشست برخط آستان‌های مقدس ایران اسلامی با موضوع هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با بیان اینکه سند محتوایی ۲۰ نوع برنامه‌ای که آستان قدس رضوی در حرم و خارج از حرم در دهه کرامت برگزار می‌کند، برای عتبات ارسال شده است، گفت: تأکید ما بر برنامه‌های شاخص و مهمی است که انتظار می‌رود بقاع متبرکه در آن مشارکت داشته باشند و در اسرع وقت برای دبیرخانه ارسال کنند تا هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این برنامه‌ها انجام شود.

رئیس سازمان علمی فرهنگی آستان قدس رضوی، ضمن در این نشست با اشاره به اهمیت هم‌گرایی و هم‌افزایی آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت گفت: سابقه نداشته است که نتایج و دستاورد‌های مقدس در موضوعی با محوریت آستان قدس رضوی به صورت همگام و مشترک و یکپارچه انجام شود.

طالبی با بیان اینکه آستان قدس رضوی قبل از این نشست، بسته محتوایی خود شامل شعار محوری، روزشمار، حدیث محوری و برنامه‌های شاخص این ایام را برای آستان‌های مقدس ارسال کرده بودافزود: در این نشست، آستان‌های مقدس و اعضای این جلسه از برنامه‌های آستان قدس رضوی به طور کلی آگاهی پیدا کردند و برای هماهنگی بیشتر در این زمینه تبادل نظر کردند.

در این نشست همچنین، نمایندگان آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه برنامه‌های خود در دهه کرامت را تشریح و بر ضرورت هم‌افزایی و همکاری در این زمینه تأکید کردند.

در پایان این نشست، مقرر شد دبیرخانه اجلاسیه آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه، هماهنگی‌های لازم برای برگزاری برنامه‌های دهه کرامت را با همکاری و مشارکت بقاع متبرکه سراسر کشور انجام دهد.

دیگر خبرها

  • شکارچی کل وحشی در کامیاران به ۷۵۰ میلیون ریال جریمه شد
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • ‌۱۷۰ میلیارد ریال، هزینه کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد بر دوش شهرداری گرگان