Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:16:44 GMT

به لحاظ بدنی و تاکتیکی از تیم‌های دیگر عقب هستیم

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۰۱۹۴

به لحاظ بدنی و تاکتیکی از تیم‌های دیگر عقب هستیم

ایسنا/اصفهان بازیکن تیم فوتسال بازارهای روزکوثر اصفهان گفت: با توجه به شرایط شکل گیری و ورود به لیگ برتر که داشتیم هنوز هم از لحاظ بدنی و تاکتیکی از بقیه تیم‌ها عقب هستیم، اما تلاش می‌کنیم سریع‌تر آن را جبران کنیم.

مسعود گیاهچیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تیم کوثر چند روز قبل از لیگ شکل گرفته و به همین دلیل از لحاظ تاکتیکی و بدنی از تمام تیم ها عقب‌تر هستیم و مجبور بودیم دو بازی اول لیگ برتر را به چشم بازی تدارکاتی نگاه کنیم تا شرایط بهتری پیدا کنیم که از بازی سوم اینگونه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو برد، یک مساوی و یک باخت داشتیم و امیدوارم در آینده نتایج بهتری بگیریم.

وی در خصوص بازی آخر تیمش در مقابل ملی حفاری پیش از نیم فصل، گفت: مقابل حفاری مقداری فشار روی بازیکنان بود که از همان اول می‌شد مشاهده کرد، چراکه پیش از آن باخت بدی مقابل سن ایچ داشتیم و روز بد بچه‌ها بود؛ اما در مقابل ملی حفاری هر چقدر از بازی گذشت بهتر شدیم و توانستیم بر بازی مسلط شویم و نتیجه خوبی بگیریم.

بازیکن تیم فوتسال بازارهای روزکوثر اصفهان با اشاره به بازی اول دور برگشت مقابل راگا در تهران، تصریح کرد: خوشبختانه فرصت خوبی بین نیم فصل برای آماده شدن داشتیم و تمرینات خوبی انجام دادیم و امیدوارم بازی با راگا شروع خوبی برای کسب نتایج بهتر باشد تا بتوانیم نتایجی که در خور شأن فوتسال اصفهان است، کسب کنیم.

گیاهچیان گفت: بچه‌ها تمرینات خوبی را سپری می‌کنند و از نظر روحی در شرایط خوبی قرار داریم و همه یک دل هستیم و مطمئناً همین گونه تا آخر ادامه می‌دهیم. فکر می‌کنم چند بازیکن دیگر هم به تیم اضافه شوند و با این شرایط می‌توانیم نتایج بهتری بگیریم و از مجموعه مدیریت بازارهای کوثر که در این شرایط حامی فوتسال بومی اصفهان شدند، تشکر کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ليگ برتر فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب مهمان مشهدی شد

به گزارش قدس خراسان، سرپرست تیم فوتسال سیمین کک شاهرود اظهار کرد: این رقابت از هفته پنجم به میزبانی شاهرود برگزار شد.

مرتضی مستغیث به برگزاری این رقابت در سالن دانشگاه صنعتی شاهرود اشاره کرد و گفت: سیمین کک در این مسابقه با گل‌های حسین پناهی، مهدی اسدی و ابراهیم قبادی با نتیجه نزدیک سه بر چهار مغلوب جنگی مشهد شد.

وی با اشاره به اینکه تیم شاهرودی تاکنون از یک برد، ۲ مساوی و ۲ باخت، پنج امتیاز کسب کرده است، افزود: در هفته پایانی این دوره از رقابت‌ها جمعه(۲۱ اردیبهشت) سیمین کک شاهرود در یزد به مصاف مقاومت شهید یونسی می‌رود.

سرپرست تیم سیمین کک شاهرود با بیان اینکه برای هر مسابقه ۱۲ بازیکن فراخوان می‌شوند، ابراز کرد: مهران اسدیان(سرمربی)، علی ساری‌خانی، حسین فرهادی‌پور و مسعود خوش‌صفت کادر فنی تیم سیمین کک شاهرود را تشکیل می‌دهند.

مستغیث با اشاره به اینکه اکنون پس از پالایش نفت اصفهان و جنگی مشهد، تیم شاهرودی در رده سوم گروه قرار دارد، ادامه داد: از هر گروه یک تیم به لیگ برتر صعود می‌کند.

وی با بیان اینکه هشت تیم این مرحله در ۲ گروه چهار تیمی رقابت‌ها را دنبال می‌کنند، اظهار کرد: سیمین کک شاهرود در این مرحله با پالایش نفت اصفهان، جنگی مشهد و مقاومت شهید یونسی یزد هم گروه است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب مهمان مشهدی شد
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد
  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است
  • کارلو آنچلوتی: کورتوا مقابل کادیز بازی می کند و لونین مقابل بایرن مونیخ
  • آقای گل جام جهانی در سودای بازگشت به فوتبال
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • شمس: سرگروهی ایران در جام جهانی به فوتسال ایران عظمت می‌دهد
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند