Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: اگر قانونی مصوب شده، موارد استثناء هم مشخص می‌شود و همه چیز طبق قانون خواهد بود. خبرگزاری میزان - عبدالحمید احمدی معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در مراسم کمک مومنانه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در مورد اینکه امروز مراسم رونمایی از لباس پاورلیفتینگ بانوان بوده، اما وزارت ورزش گفته که برگزار نشود، اظهار داشت: این موضوع را از نصیرزاده سوال کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من برای مراسم کمک مومنانه آمده بودم. البته اگر هماهنگ شده حتما برگزار می‌شود.   وی در مورد اینکه آیا وزارت در مورد فیلمی که از رسول پناه منتشر شده بود، تصمیمی گرفته است یا خیر، گفت: در این زمینه تذکرات لازم را به باشگاه پرسپولیس دادیم و آن‌ها پیگیری می‌کنند.

معاون فرهنگی وزارت ورزش در مورد اینکه رسول پناه همچنان در پرسپولیس می‌ماند یا خیر، گفت: در این مورد هیئت مدیره تصمیم می‌گیرد و در حوزه وزارت ورزش نیست.

احمدی در مورد اینکه بهاروند بازنشسته است و باز هم در انتخابات فدراسیون شرکت می‌کند، عنوان کرد: اگر قانونی مصوب شده، موارد استثناء هم مشخص می‌شود و همه چیز طبق قانون خواهد بود.

وی در مورد اعضای هیئت رییسه که در پرونده ویلموتس نقش داشتند و دوباره وارد انتخابات شده‌اند، گفت: اگر منع قانونی وجود داشته باشد، باید اجرا شود. بیشتر بخوانید: اعتراض شدید استقلال به سازمان لیگ بابت برنامه‌ریزی مسابقات

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس مهدی رسول پناه وزارت ورزش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس مهدی رسول پناه وزارت ورزش وزارت ورزش رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۱۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان و اعزام به مسابقات جهانی و تاکید بر اینکه این اخبار صحت ندارد، اعلام کرد:

بیشتر بخوانید: وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال دخالتی ندارد

تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی می‌باشد.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1228492 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است