Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیروزی استقلال مقابل تراکتور برای محمود فکری به چند دلیل ارزشمند بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازگشت به صدر جدول اولین و شاید مهمترین خروجی سه امتیاز بازی با تراکتور باشد اما پیروزی در بازی دیروز برای فکری بیشتر از سه امتیاز ارزش داشت که دلایلش را الان برایتان می‌گوییم.

شاید اولین موردی که بتوان به آن اشاره کرد، تاثیر این نتیجه بازی در تغییر نظر منتقدان فکری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی استقلال بعد از دربی به خاطر نمایش تیمش جلوی پرسپولیس سوژه انتقادهای مختلفی شده بود و منتقدان او به ضعف فکری در تعویض و همچنین عدم حضور یک مربی خوب کنار او اشاره کرده بودند منتهی حالا که استقلال توانسته تراکتور را در تبریز بدهد، قطعا می‌‎توان شاهد ریزش بخشی از منتقدان سرمربی استقلال باشیم.

فکری و استقلال در ساحل آرامش: طی روزهای گذشته این شایعه مطرح شده بود که اگر استقلال مقابل تراکتور بازنده شود احتمال تغییر در کادر فنی این تیم وجود خواهد داشت. شایعه‌ای که واکنش مدیران استقلال را در پی داشت و آنها از محمود فکری حمایت کردند و او هم با برد در بازی دیروز، به خوبی پاسخ این اعتماد را داد.

دومین برد مقابل تیمهای بزرگ: استقلال تا قبل از بازی دیروز، فقط مقابل گل‌گهر به عنوان یکی از تیمهای مدعی پیروز شده بود و از سه بازی مقابل پرسپولیس و صنعت نفت و فولاد فقط ۲ امتیاز گرفته بود تا این بحث مطرح شود که فکری هنوز راه پیروزی مقابل تیمهای بزرگ را یاد نگرفته منتهی دیروز فکری نشان داد که راه نتیجه گرفتن مقابل رقبای بزرگش را پیدا کرده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال محمود فکری استقلال لیگ برتر محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۱۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم

در چارچوب هفته سی و سوم لالیگای اسپانیا، تیم اتلتیکو مادرید میزبان اتلتیک بیلبائو بود که با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.

گل‌های رودریگو دپائول در دقیقه ۱۵، آنخل کورئا در دقیقه ۵۲ و اونای سیمون در دقیقه ۸۰ (گل به خودی) در مقابل تنها گل بیلبائو که در دقیقه ۴۵ توسط نیکو ویلیامز به ثمر رسید، پیروزی اتلتیکو را رقم زد.

روخی بلانکوی با این پیروزی ۶۴ امتیازی شد و جایگاهش را در رتبه چهارم تثبیت کرد. بیلبائو هم با ۵۸ امتیاز پنجم است و تقریبا شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان را از دست داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم
  • خیال راحت رئال: هر دو ستاره به بایرن می‌رسند
  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند