Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@23:55:59 GMT

باند قاچاق اسلحه‌های غیر مجاز در اصفهان منهدم شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۲۰۴۰

باند قاچاق اسلحه‌های غیر مجاز در اصفهان منهدم شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدرضا هاشمی‌فر اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه طرح تشدید برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان سلاح‌های جنگی و شکاری با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از فعالیت اعضای یک باند سه نفره در زمینه قاچاق سلاح از طریق جاسازی در درهای ضد سرقت مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات علمی و تخصصی دریافتند اعضای باند مذکور در حال انتقال این محموله به وسیله یک دستگاه اتوبوس مسافربری به شهر اصفهان هستند که با اقدامات هوشمندانه خود خودروی مذکور را بلافاصله پس از ورود به شهر شناسایی و تحت کنترل و نظارت قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از غافلگیری قاچاقچیان در هنگام تحویل محموله سلاح به فرد خریدار خبر داد و گفت: در این عملیات دقیق و حساب شده طی بازرسی از درهای ضد سرقت ۱۵ قبضه اسلحه غیرمجاز کشف شد.

سرهنگ هاشمی فر از دستگیری باند سه نفره قاچاقچیان سلاح به همراه فرد خریدار این گونه سلاح‌ها و تحویل آنها به مراجع قضائی خبر داد و گفت: این گونه اسلحه‌ها با اهدافی خاص و به منظور برهم زدن نظم و امنیت جامعه به کشور قاچاق می‌شوند که با عنایت خداوند متعال و هوشیاری بالای مأموران پلیس و نیز حساسیت و همکاری شهروندان با مأموران تمامی این نقشه‌ها نقش بر آب شده و اجازه عرض اندام به عاملان آنها داده نمی‌شود.

کد خبر 5125700

منبع: مهر

کلیدواژه: اسلحه غیرمجاز قاچاق دستگیری فرماندهی نیروی انتظامی اصفهان ویروس کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه شیراز آمار کرونا شهرکرد ایام فاطمیه عکس استانها شیوع کرونا عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهادت حضرت زهرا س گرگان شهرستان کرج بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۲۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید علینقیان پور ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید رئیسیان شهرستان سمیرم در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری در این محور به ۲ دستگاه خودروی کشنده ۴۰ فوت حامل بار مشکوک شده و برای بررسی دقیق‌تر هر ۲خودرو را متوقف می‌کنند.

وی ادامه داد: مأموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از خودروهای متوقف شده پرداخته که در این عملیات تعداد ۱۲ دستگاه لیفتراک خارجی قاجاق که فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی و قانونی بودند کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان ارزش لیفتراک‌های قاچاق کشف شده را ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: در این رابطه پرونده تشکیل و به همراه هر ۲ متخلف برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6097147

دیگر خبرها

  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه
  • سودان: امارات بیش از ۴۰۰ محموله سلاح و مهمات برای نیروهای واکنش سریع فرستاده است
  • ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه در نرماشیر
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • ۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد
  • بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج کشف شد
  • اصلاح قوانین اسلحه و مهمات برای جلوگیری از وقوع جرم است
  • یکی از اصلی ترین ارکان های مقابله با قاچاقچیان حیات‌وحش دادن آموزش است
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران