Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-27@04:39:30 GMT

ماجرای ارزان فروشی پالایشگاه نفت کرمانشاه + فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۲۲۵۲

ماجرای ارزان فروشی پالایشگاه نفت کرمانشاه + فیلم

‍‍‍‍‍‍

پالایشگاه نفت کرمانشاه در سال ۹۵ به بخش خصوصی واگذار شده و تخلفاتی در نحوه قیمت‌گذاری و واگذاری آن صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، برنامه تلویزیونی ثریا با موضوع آسیب‌شناسی اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی ۲۸ دی‌ماه برگزار شد و در آن به مسئله ابهامات موجود در واگذاری پالایشگاه نفت کرمانشاه اشاره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آنچه در این برنامه تلویزیونی مطرح شد، پالایشگاه نفت کرمانشاه قرار بود در سال ۹۳ به مبلغ ۶۱۹ میلیارد تومان واگذار شود، اما این مجموعه در آبان ۹۵ به مبلغ ۱۸۰ میلیارد تومان به بخش خصوصی واگذار می‌شود که نشان از ارزان فروشی آن دارد.
ارزیابی قیمت بنگاه‌ها برای واگذاری به بخش خصوصی، بر اساس روش‌های مختلفی صورت می‌گیرد که شامل ارزش روز خالص دارایی‌ها، ارزش بازدهی، ارزش ویژه دفتری و ارزش اسمی می‌شود.
قیمت پایه هر سهم پالایشگاه نفت کرمانشاه (در آبان ۹۵) بر اساس ارزش خالص دارایی‌ها، ۴۲۰۰ تومان و ارزش بازدهی آن، صفر بوده و در نهایت تصمیم بر این می‌شود که قیمت پایه هر سهم این مجموعه برای واگذاری ۲ هزار تومان تعیین شود.
ارزان فروشی پالایشگاه نفت کرمانشاه در حالی صورت گرفته که این مجموعه در مرکز شهر کرمانشاه و در مجاورت رودخانه قره سو قرار دارد و در همان سال ۹۵، ارزش هر متر از زمین‌های اطراف پالایشگاه ۳ میلیون تومان بوده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ماجرای واگذاری پالایشگاه نفت کرمانشاه

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پالایشگاه نفت کرمانشاه سازمان خصوصی سازی قوه قضائیه پالایشگاه نفت کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۲۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 6089154

دیگر خبرها

  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • قیمت محصولات ایرانخودرو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین محصول ایرانخودرو؛ ۶۵۰ میلیون
  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود