Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، برخی از نمایندگان استان‌های کرمان، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی در دیدارهای جداگانه خود با علی رسولیان که پس از انتصاب وی به سمت معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران انجام شد، به هم اندیشی، بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات بخش صنعت، تولید و شهرک‌ها و نواحی صنعتی حوزه‌های انتخابیه خود پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در این دیدارها، ارتقاء برنامه‌های حمایتی صنایع کوچک و تقویت زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی را به‌عنوان اولویت‌های اصلی خود در مسئولیت راهبری سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران نام برد.

علی رسولیان همچنین احیاء مسئولیت‌های اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی در چارچوب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، رفع معضل بروکراسی زائد و تسهیل فضای کسب و کار بخش خصوصی، حمایت و تقویت شرکت‌های دانش بنیان، تعیین تکلیف و آزاد سازی اراضی راکد و محبوس در شهرک‌ها و نواحی صنعتی را از دیگر سیاست‌های کاری خود در مسئولیت جدید عنوان کرد.

وی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست در راستای حمایت از استقرار و بهبود محیط کسب و کار صنایع و رقابت پذیری تولیدات صنعتی و معدنی، در بودجه‌ سال 1400 کل کشور و قانون برنامه هفتم توسعه، کمک‌های لازم را برای تخصیص اعتبار در بخش تأمین آب، برق، گاز، تلفن، راه دسترسی و همچنین اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده به منظور ارتقاء خدمات رسانی شهرک‌ها و نواحی صنعتی به بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی مستقر به‌عمل آورند.

شهباز حسن پور بیگلری نماینده مردم سیرجان و بردسیر، صمداله محمدی نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه، جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده مردم تربت جام، تایباد، باخزر و صالح آباد، محمد صفائی دلوئی نماینده مردم گناباد و بجستان و محمد باقری نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در این دیدارها حضور داشتند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: وزارت صنعت وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت صنعت و معدن شهرک ها و نواحی صنعتی شهرک های صنعتی نماینده مردم صنایع کوچک شهرک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۲۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد

به گزارش «تابناک»، زینب قیصری در گفت وگو با ایسنا درباره اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در دور اول انتخابات، در شیوه انتخاب افراد یک بلوغ سیاسی را دیدیم که اتفاق فرخنده‌ای بود و نشان داد که مردم با تحقیق بیشتری دنبال انتخاب نمایندگانی هستند که کیفیت بالاتری داشته باشند. انتخابات به دلیل تکثر داوطلبان به دور دوم رفت و این منافاتی ندارد با این حرکت که مردم با گزینش بهتر، نمایندگان خود را در دور دوم انتخاب کنند.

وی افزود: ان شاءالله مردم در دورم دوم هم حضور پرشور داشته و با همان دقتی که در دور اول داشتند، در دور دوم هم نمایندگان خود را انتخاب کنند. البته این بار انتخاب راحت‌تر هست زیرا تعداد داوطلبان کمتر از دور اول است. هرچه نماینده آرای بالاتری داشته باشد، پشتوانه بهتری برای پیگیری مطالبات مردم دارد بنابراین حضور مردم در انتخابات و رای بالا به داوطلبان اهمیت زیادی دارد.

قیصری همچنین خاطرنشان کرد: بیشتر داوطلبان انتخاب شده در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی، تفکر اصولگرایی دارند اما ۴۵ نفر باقیمانده هم نقش مهمی در انتخاب رویکردهای مجلس دارند و این انتخاب را باید بر عهده مردم گذاشت.

وی با اشاره به نقش نمایندگان خانم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: حضور بانوان در دور دوم خیلی موثر است. متاسفانه در دور اول هیچ خانمی موفق نشد به مجلس راه یابد که برای شهری مثل تهران حضور نمایندگان خانم مهم است؛ زیرا آنها می‌توانند نظام مسائل زنان را دنبال کرده و حل کنند. البته شاید نماینده آقای شایسته هم بتواند مشکلات بانوان را بهتر عمل کند و اصل بر شایسته‌سالاری است. خانم‌ها وقتی وارد مجلس می‌شوند به کمیسیون تخصصی خود می‌روند و عضو فراکسیون زنان هم می‌شوند و این یک قانون نانوشته است. به هر حال در فراکسیون زنان نمایندگان خانم خیلی می‌توانند تاثیرگذار باشند.

دیگر خبرها

  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • شناسایی ۵۰۵ خوشه صنعتی در سطح کشور
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • مردمی کردن اقتصاد چگونه محقق می‌شود؟