Web Analytics Made Easy - Statcounter

طباطبایی گفت: پیگیر هتک حرمت به پرچم‌های عزاداری حضرت فاطمه(س) هستیم و قطعا هر گروه یا افرادی که اقدام به این کار کرده‌اند باید مجازات شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مهدی طباطبایی، رئیس شورای هیئات مذهبی خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: هرکسی که به ساحت ائمه اطهار بی‌حرمتی کند و اقدام به تضییع شعائر دینی کند در ابتدای امر محکوم و منفور مردم خواهد بود و نمی‌تواند با این اقدامات از وجهه و عظمت ائمه اطهار بکاهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه پیگیر هتک حرمت به پرچم‌های عزاداری حضرت فاطمه(س) هستیم، گفت: اینکه این اقدام شنیع به چه افراد یا گروهی منصوب بوده، هنوز مشخص نشده است با این وجود شورای هیئات مذهبی خراسان رضوی پیگیر شناسایی این افراد هست و شکایت خود را از این افراد اعلام می‌کنیم.

طباطبایی خاطر نشان شد: باید مشخص شود که آیا این افرادی که اقدام به هتک حرمت به پرچم‌های عزای حضرت فاطمه(س) کرده‌اند با گروه‌های انحرافی در مشهد مرتبط بوده‌اند یا خیر از این رو هر گروه یا افرادی که اقدام به این کار کرده‌اند باید به جزاء کارشان برسند.

رئیس شورای هیئات مذهبی خراسان رضوی ادامه داد: گاهی اوقات جانمایی برخی پرده‌ها در سطح شهر اشتباه صورت می‌گیرد که در این موارد ابتدا به مساجد و هیئات مذهبی تذکر داده می‌شود و پس از آن در صورت عدم توجه، عده‌ای خاص مأمور جمع‌آوری یا جابه جایی آن‌ها می‌شوند اما در خصوص این اقدام شنیع این موضوع به صورت کامل رد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نتیجه پیگیری‌ها بعد از بررسی‌های دقیق اطلاع رسانی خواهد شد، تصریح کرد: حق مردم است که پیگیر این موضوع باشند که چرا در مشهد الرضا، پایتخت مذهبی ایران این چنین اتفاقاتی رخ داده و ما در شورای هیئات مذهبی خراسان رضوی قطعاً پیگیر این موضوع خواهیم بود.

بنابراین گزارش، روز گذشته در فضای مجازی تصاویری از پاره شدن برخی از پرده‌های مشکی نصب شده در ایام فاطمیه مشهد منتشر شده که واکنش شدید مردم را به دنبال داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هتک حرمت به پرچم حضرت فاطمه س هیئات مذهبی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۲۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود

احمد وحیدی در حاشیه سفر یک روزه خود به مشهد گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه انتخابیه سراسر کشور آماده شده است.
وزیر کشور گفت: با برگزاری دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه ۴۵ نماینده دیگر به مجلس شورای اسلامی راه می یابند.

وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی به مشهد سفر کرده است.

بر اساس اعلام استاندار خراسان رضوی در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ۸۹۰ واحد تولیدی راکد در این استان شناسایی شد که در حال حاضر ۳۰۸ واحد تولیدی از این تعداد احیا شده و ۳۵ واحد در شرف احیا هستند.

همچنین افزون بر ۵۰۰ واحد اقتصادی نیز غیر قابل احیا در استان خراسان رضوی اعلام شده اند که باید وضعیت آنان تعیین تکلیف گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود