Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: در حال حاضر ۳۹ هزار دانش آموز در این استان دسترسی به شبکه شاد ندارد.

مودی در نشست خبری که ۳۰ دی ماه با حضور خبرنگاران برگزار شد، اظهارکرد: با تلاش های صورت گرفته و کمک های خیران، دسترسی دانش آموزان به این شبکه در استان ۱۶ درصد افزایش یافت.

وی با بیان اینکه در استان برای دانش آموزان به ۶۵۰۰ تبلت و یا گوشی تلفن همراه هوشمند نیاز داریم، افزود: در واقع برخی از خانواده ها سه تا چهار دانش آموز دارند که با اعطای یک گوشی و یا تبلت به هر خانواده شاید بتوان تا حدودی مشکل را حل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مودی ادامه داد: با تلاش های صورت گرفته سرانه فضای آموزشی در استان افزوده شد که البته در شهر بجنورد با مشکل مواجه هستیم.

وی تصریح کرد: سرانه فضای آموزشی در بجنورد ۴.۵ متر مربع است این در حالی است که این رقم در شهرستان راز و جرگلان ۶.۲ متر مربع است.

این مقام مسئول بیان کرد: طی دو سال گذشته اقدامات طلایی از لحاط ارتقاء سرانه فضای آموزشی و ورزشی دانش آموزان در استان شده است که قرار بر این است تا در دو سال آینده اقدامات ویژه تری را در بجنورد برای حل مشکلات سرانه آموزشی انجام داد.

وی در ادامه در ارتباط با چگونگی بازگشایی مدارس در استان از فردا با اشاره به اینکه در حال حاضر شهرستان های جاجرم، گرمه و راز و جرگلان آبی و مابقی شهرستان ها رزد هستند، گفت: در مناطق زرد استان، کلاس های اول و دوم ابتدایی به صورت حضوری برگزار می شود.

وی افزود: علاوه بر آن در هنرستان های فنی و حرفه ای و کار دانش که دروس به صورت عملی و کارگاهی است، کلاس ها به صورت حضوری است.

مودی ادامه داد: مدارس کمتر از ۵۰ دانش آموز در مناطق آبی نیز به صورت ۱۰ نفره برپا خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شبکه شاد تبلت خراسان شمالي دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۲۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است

کیوان خوشبخت رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: فضا‌های‌ورزشی به ۲ بخش روباز و پوشیده تقسیم می‌شود و طبق قانون باید ۵۰ درصد از فضای ورزشی هر شهرستان توسط اداره ورش و جوانان و مابقی آن توسط سایر ارگان‌ها و نهاد‌های دیگر مانند آموزش و پرورش دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور احداث شود.

وی اضافه کرد: ارتقای سرانه فضای‌ورزشی تنها از عهده این اداره خارج است و باید سایر ارگان‌ها نیز در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند و اداره ورزش و جوانان تنها در اماکنی می‌تواند سرمایه‌گذاری کند که مالکیت آن در اختیار این اداره باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد ادامه داد: در طرح تفصیلی جدید این شهر، ۲ فضای بزرگ در محله تپه هما و بلور پرستار به عنوان فضای ورزشی در نظر گرفته شده است که می‌تواند در ارتقای شاخص فضای‌ورزشی این شهرستان بسیار موثر باشد.

وی با اشاره به مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به مهاباد نیز اظهار کرد: این سفر ۲ مصوبه ورزشی شامل احداث سالن چند منظوره و زمین چمن مصنوعی داشت که هر ۲ طرح در مرحله برگزاری مناقصه قرار دارند.

خوشبخت افزود: هم اکنون ۳ چمن مصنوعی در مناطق روستایی و در روستا‌های آزاد، حاجی آلی کند و کولتپه در دست احداث است و بیش از ۷ هزار مترمربع چمن مصنوعی برای روستا‌های برده‌رشان واقع در بخش مرکزی و روستا‌های شهر خلیفان تامین شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد همچنین اضافه کرد: اعتبار خرید چمن‌مصنوعی از محل سه درصد درآمد‌های نفتی و قرارداد‌های بین وزارت ورزش و جوانان و وزارت نفت در راستای حمایت از مناطق محروم تامین شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل ۲.۵ برابر شد
  • مسجد و فرهنگسرا را چرا داخل پارک می‌سازند؟/ تهران خشک به بوستان نیاز دارد
  • عضو شورای شهر بجنورد ازبلاتکلیفی کارخانه کمپوست انتقاد کرد
  • ۶۰ هکتار به سرانه فضای سبز شهر سنندج افزوده می‌شود
  • کمبود فضای آموزشی رنج معلمان روستاها/علم هدیه معلم به انسان‌ها
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • کوچ بهاره عشایر در خراسان شمالی آغاز شد
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • افزایش سرانه آموزشی با ساخت 600 کلاس درس جدید