Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی و فرمانده قرارگاه اربعین در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم اربعین، گفت: مهمترین جلوه همایش عظیم اربعین حسینی، روز ناب‌ترین تمایلات انسان است، چرا که در این روز انسان‌های زیادی با دیدگاه‌های مذهبی، سیاسی، دینی و فرهنگی مختلف از تمام نقاط دنیا در کنار هم قرار می‌گیرند و بزرگترین گروه بندی سیاسی اجتماعی را پدید می‌آورند که نظیر آن در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: موضوع پیاده روی اربعین حسینی با تفکر ناب شهید سلیمانی و مراجع تقلید با هدف وحدت اسلامی در سرتاسر جهان اتفاق افتاد و امیدواریم بتوانیم با تلاش، پایه‌های این وحدت را تقویت و حفظ کنیم.

فرمانده قرارگاه اربعین حسینی ادامه داد: در جهت تقویت این مراسم عظیم باید تمام داشته هایمان را در اجرای هرچه بهتر برگزاری مراسم اربعین به کار ببندیم تا وحدت و خصلت‌های ناب اسلامی را با گردهمایی در گرداگرد بارگاه ملکوتی حضرت امام حسین (ع) به جهانیان نشان دهیم.

سردار شرفی بیان کرد: ستاد‌های راهپیمایی اربعین در هر کجا که فعال هستند در راستای افزایش اقتدار ایران و جهان اسلام باید با استفاده از ظرفیت‌های هنری، رسانه ای، فکری، اندیشمندان و ... در زمینه جذب دیگر ظرفیت‌ها تلاش کنند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا اضافه کرد: اگر اربعین و راهبرد‌های سردار سلیمانی به این نقطه رسیده اخلاص این شهید بزرگوار و دیگر زحمتکشان این عرصه را نشان می‌دهد چرا که آن‌ها بدون چشمداشت تلاش کردند و ما نیز باید تمام توان خود را در این زمینه به طبق اخلاص بگذاریم.

او در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر از مسئولان و دست اندرکارانی که در سنوات گذشته با تلاش و زحمات فراوان، نواقص زیرساختی را مرتفع کردند، افزود: رفع نقاط حادثه ساز مسیر‌های پر پیچ و خم باریک و کوهستانی و ... در مسیر منهی به پایانه‌های مرزی نیازمند مدیریت جهادی و ترافیکی و کار شبانه روزی است.

فرمانده قرارگاه اربعین با اشاره به اینکه ۵۰ درصد از خدمات به زائران در خاک ایران و ۵۰ درصد آن در خاک عراق صورت می‌پذیرد، اعلام کرد: ما می‌توانیم با دیپلماسی موثر با مسئولان کشور عراق به نقطه بالایی در خدمات رسانی به زائران برسیم.

سردار شرفی در پایان تاکید کرد: در صورت برگزاری مراسم اربعین حسینی در سال جاری باید تمام توان خود را در راستای خدمات رسانی در زمینه‌های صدور گذرنامه، اسکان، تغذیه، سرمایشی و گرمایشی حمل و نقل و ... به کار ببندیم.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اربعین حسینی حاج قاسم سلیمانی اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۲۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از اتفاق جالب حمله گاو به داخل مراسم هزار دف در روستای پالنگان

مراسم هزار دف همه ساله در فصل بهار با حضور جمعی از اقشار مختلف مردم، مسئولان و دف نوازان از سراسر کشور در روستای گردشگری پالنگان استان کردستان برگزار می‌شود.

این مراسم امسال نیز باشکوه برگزار شد، دف نوازان با قرار گرفتن بر روی پشت بام خانه‌های پلکانی روستا دف نوازی و نوای عرفانی مولودی خوانی سر دادند.

در این مراسم اتفاق جالبی افتاد و یک گاو به یکباره به داخل مراسم حمله کرد. این اتفاق از لنز دوربین شهروند خبرنگار ما دور نماند و آن را با ما به اشتراک گذاشت.

فیلم ارسال شده را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - کردستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر خروشهرستان نیشابور
  • فیلمی از اتفاق جالب حمله گاو به داخل مراسم هزار دف در روستای پالنگان