Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: از محل فروش اموال مازاد و از محل اعتبارات قانون الحاق برخی مواد به تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، حدود ۷۵ درصد اعتبارات برای پرداخت کسری قراردادها و امور رفاهی تامین شده است.

احمد خداوردی ظهر امروز (۳۰ دی‌ماه) در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان زنجان اظهار کرد: مبلغ ۱۳ میلیارد و ۲۲۰ تومان از محل اعتبارات موضوع افزایش بهره‌وری و عدالت در نظام پرداخت کارکنان از محل فروش اموال مازاد و ۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات قانون الحاق برخی مواد به تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و تفاهم‌نامه نحوه تامین و تخصیص سایر اعتبارات هزینه‌ای استان‌ها با وصول درآمدها محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه با تامین این اعتبارات و از محل سایر منابع در مجموع ۴۸ میلیارد تومان از کسری‌های استان تامین خواهد شد، عنوان کرد: کسری قراردادهای حقوقی، بیمه‌ها شامل بیمه خودرو و ساختمان و منابع مورد نیاز سوخت آب، برق، گاز و اینترنت و نیز آموزش مدیران جوان تا ۷۵ درصد تامین اعتبار شده است.

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان تصریح کرد: ۸۸ میلیون تومان از محل اعتبارات هزینه‌ای امسال بابت تعهدات پروژه‌های پژوهشی مصوب سال‌های گذشته دستگاه‌های اجرایی شامل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، بهزیستی، منابع‌طبیعی و آبخیزداری و جهادکشاورزی اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه امسال ۲۷ استخدام جدید در استان داشتیم، یادآور شد: اعضای جلسه با ۳۴۰ میلیون ریال از محل اعتبارات هزینه‌ای سال‌جاری و تنظیم موافقت‌نامه به ارزش ۲ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال برای نیروهای جدیدالاستخدام اداره امور عشایر استان موافقت شد و ۳۰ میلیارد ریال نیز برای تولید و اشتغال به سازمان بسیج سازندگی استان تعلق گرفت.

مدیر آموزش، پژوهش و آینده‌نگری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان نیز در این جلسه یادآور شد: ۱۴ عنوان برای محورهای پژوهشی امسال پیشنهاد شده است که شامل بررسی و ارائه الگوی کاربردی – اجرایی تشکیل و توسعه زنجیره‌های تولید و عرضه صنایع برق و الکترونیک و فناوری اطلاعات استان، تشکیل و توسعه زنجیره‌های تولید و عرضه در صنایع نساجی، تشکیل و توسعه زنجیره‌های تولید و عرضه در صنایع معدنی و فلزات استان و صنایع دارویی می‌شود.

خلیل قاسملو ادامه داد: بررسی و ارائه الگوی کاربردی – اجرایی تشکیل و توسعه زنجیره‌های تولید و عرضه محصول زیتون، سیب‌زمینی، کشمش، ماهی و محصول گیاهان دارویی، طراحی الگو و مدل مطلوب شبکه جذب سرمایه‌گذاری در راستای جهش تولید، امکان‌سنجی، بومی‌سازی و استقرار صنایع تبدیلی و تکمیلی در محصولات عمده کشاورزی، تشکیل و توسعه زنجیره‌ صنعت حمل و نقل و بررسی تاب‌آوری شهری زنجان در برابر حوادث و مخاطرات طبیعی از دیگر محورهای پژوهشی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان استانی اقتصادی اعتبارات استانی محل اعتبارات برنامه ریزی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۳۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، سید کریم حسینی با تذکر به وزارت نیرو به جهت قطع برق صنایع و چاه‌های کشاورزی در فصل گرما که ضرر‌های اقتصادی فراوانی به دنبال دارد، گفت: در ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم به وزارت نیرو این دولت ساخت نیروگاه‌ها به منظور تامین برق کشور گوشزد شد چراکه طی دهه گذشته کمتر به این موضوع توجه شده بود، لذا عدم توسعه نیروگاه‌ها تهدیدی برای صنعت کشاورزی و صنایع به شمار می‌آید.   وی افزود: تامین برق صنایع فولادی و حتی محدودیت‌های پیرامون برق این کارخانجات تاثیر بسیار منفی در تولید داشته و ارزش‌افزوده را به شدت کاهش می‌دهد هرچند طبق قانون صنایع می‌تواند با احداث نیروگاه برق مورد نیاز خود را تامین کنند، اما بخش خصوصی نیاز به حمایت بیشتری جهت به نتیجه رساندن چنین پروژه عظیمی دارد.   نماینده اهواز در مجلس با تاکید بر اینکه وزارت نیرو باید با افزایش تولید برق محدودیت برق صنایع در تابستان را کاهش دهد، گفت: در شرایط فعلی راحت‌ترین استراتژی و راهبرد برای مدیریت برق، صرفا قطع آن است چراکه راهکار‌های دیگر زحمت بسیاری دارند.

دیگر خبرها

  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • قزوین قعرنشین جدول تامین بارش استان‌ها
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد
  • واگذاری ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانک‌ها
  • ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانک‌ها واگذار شد
  • واگذاری ۱۵۰ همت از اموال مازاد به بانک‌ها
  • خاندوزی: ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد
  • فعالیت ۱۶ هزار صنعتگر در حوزه صنایع دستی زنجان