Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@11:37:11 GMT

کفش طلای شیخ دیاباته کجاست؟

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۳۷۳۷

کفش طلای شیخ دیاباته کجاست؟

شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی استقلال در دیدار تیمش با تراکتور گل اول بازی را به ثمر رساند و درواقع با این گل طلسم گل نزدن‌هایش در لیگ بیستم را هم شکست.

به گزارش ایسنا، روزنامه خراسان در ادامه نوشت: شیخ که به خاطر مصدومیت چند بازی ابتدایی لیگ را از دست داده بود، پس از رهایی از بند آسیب‌دیدگی هم به خاطر ناآماده بودن کمتر فرصت بازی داشت و بنابراین تا پیش از مسابقه با تیم تراکتور پایش به گل باز نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته او در دیدار دربی یک گل به پرسپولیس زد که آفساید بود تا این‌که طلسم گل نزدن‌هایش مثل فصل گذشته مقابل سرخ‌پوشان تبریزی شکسته شد. نکته جالب اینجاست که فصل گذشته هم دیاباته به دلایل مشابه تا هفته نهم نتوانسته بود گلزنی کند و مقابل تراکتور طلسم‌شکنی کرد و با هت‌تریک مقابل این تیم که در آن مقطع مصطفی دنیزلی سرمربی اش بود، به ناکامی‌اش در فتح دروازه‌ها پایان داد و گام بلندی برای آقای گلی برداشت. دیاباته در پایان لیگ نوزدهم با ۱۵‌گل زده آقای گل شد اما تا این لحظه که ۱۱‌هفته از لیگ بیستم گذشته، او جایزه‌اش که کفش طلای آقای گل است را دریافت نکرده‌! سازمان لیگ که در پایان هر فصل مراسم برترین‌ها را برگزار می‌کرد، امسال به بهانه کرونا این مراسم را لغو و اعلام کرد مراسم در زمان دیگری برگزار خواهد شد که تا امروز برگزار نشده و احتمال  برگزاری آن‌هم کم است. حال سوال هواداران استقلال و شاید خود دیاباته هم از متولیان فوتبال و سازمان لیگ این باشد که کفش طلا کجاست  و چرا آن را به باشگاه ارسال نمی‌کنند تا حداقل در یک مراسم نمادین این هدیه به آقای گلی لیگ اهدا شود؟ سازمان لیگ که با ارسال جام سوپرجام ۹۷ به باشگاه پرسپولیس که به جام اسنپی شهرت دارد و حضور نمادین چند مسئول در این باشگاه برای اهدای جام به مسئولان پرسپولیس در این امر سابقه‌دار است‌، چرا چنین کاری را برای دیاباته و باشگاه استقلال نکرده است؟ 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شیخ دیاباته آقای گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۳۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳

قیمت طلا، سکه و ارز طی ۲۴ ساعت گذشته در بازار تهران تغییر کرد.

به گزارش خبرآنلاین، هر گرم طلای ۱۸عیار در بازار تهران با کاهش ۱۰ تومانی، به قیمت ۳ میلیون و ۵۲۳ هزار تومان رسید. هر قطعه سکه امامی نیز با افزایش ۵۱۵ هزار تومانی، در کانال جدید قرار گرفت و به قیمت ۴۲ میلیون و ۴۰۹ هزار تومان فروخته شد.

قیمت انواع ارز، سکه و طلا را در روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ مشاهده می‌کنید.

دلار (در صرافی بانکی)

۴۴ هزار و ۳۸ تومان

یورو

۴۷ هزار و ۶۰ تومان

سکه تمام بهار آزادی

۳۹ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان

سکه امامی

۴۲ میلیون و ۴۰۹ هزار تومان

نیم سکه

۲۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

ربع سکه

۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان

سکه گرمی

۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

هر گرم طلای ۱۸ عیار

۳ میلیون و ۵۲۳ هزار تومان

هر گرم طلای ٢۴ عیار

۴ میلیون و ۶۹۷ هزار تومان

هر مثقال طلا

۱۵ میلیون و ۲۵۹ هزار تومان

هر انس طلا

۲۳۳۱.۴۰ دلار

دیگر خبرها

  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • فتحیه کجاست؟ راهنمای سفر به فتحیه
  • واکنش خلجی به کنایه رسانه‌ها با عبارت «دولت کجاست؟»
  • محمدسیفی طلای ووشو جهان را تصاحب کرد
  • گیر واردات خودرو‌های کارکرده کجاست؟
  • گیر واردات خودروهای کارکرده کجاست؟
  • شیرشاه کشتی ایران کجاست؟
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳
  • طلای دوئلین تالو مردان‌ به ایران رسید
  • بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟ | اینفوگرافیک