Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:40:07 GMT

ورود صنعت بیمه به پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۴۰۲۷

ورود صنعت بیمه به پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، «محمود محمودزاده» جزییات تفاهم‌نامه همکاری وزارت راه و شهرسازی با بیمه البرز به منظور بیمه ساختمانی پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن را اعلام کرد و گفت: انعقاد تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی با شرکت بیمه البرز با هدف ورود صنعت بیمه به صنعت ساختمان به منظور ایجاد کیفیت در ساختمان‌ها به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این تفاهم‌نامه با این هدف به امضا رسید تا متقاضیان نسبت به کیفیت واحدهای مسکن ملی، اطمینان داشته باشند و بدانند که واحدهایشان تا چند سال از نظر کیفی، بیمه شده است. در عین حال، این اطمینان برای متقاضیان ایجاد شود که هزینه‌های احتمالی بعدی برای آنها وجود ندارد.  

محمودزاده با اشاره به نظارت مضاعف شرکت بیمه البرز در پروژه‌های ساختمانی طرح اقدام ملی مسکن، در خصوص روند انتخاب شرکت بیمه‌گر، توضیح داد: با استعلام گسترده و مذاکرات نزدیک به هشت ماه، شرکت بیمه البرز برای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بیمه پروژه‌های ساختمانی مسکن ملی، انتخاب شد. شرکت بیمه البرز با عدد نیم در هزار قیمت تمام شده برای رفع عیوب اساسی و پنهان طرح اقدام ملی مسکن در همکاری با معاونت مسکن و ساختمان اقدام به بیمه واحدهای مسکن ملی خواهد کرد.   

معاون وزیر راه و شهرسازی خدمات بیمه‌ای واحدهای مسکن ملی را شامل عیوب سازه‌ای، نما، تاسیسات برقی، تاسیسات مکانیکی، عایق، آسانسور و چنانچه متقاضی متمایل باشد با تخفیف‌های ویژه شامل بیمه‌های زلزله و آتش‌سوزی برشمرد.

وی گفت: یکی از محاسن شرکت بیمه البرز این است که متقاضیان در بیمه واحدهای ساختمانی خود ۳۰ درصد را به شکل نقد و مابقی را در اقساط ۳۶ ماهه پرداخت خواهند کرد که این اتفاق بزرگی در ارتقای کیفیت صنعت ساختمان و اطمینان متقاضیان و بهره برداران برای آینده این واحدهاست.

محمودزاده تاکید کرد: یکی از نکات مهمی که از این تفاهم‌نامه و شروع این اقدام می‌توان انتظار داشت، این است که این ادبیات در صنعت ساختمان جا بیفتد که در کل کشور علاوه بر پروژه‌های حمایتی که دنبال می‌شوند، کلیه پروژه‌های ساختمانی به مرور وارد چرخه بیمه شده و بهره‌بردار و خریداران این واحدها بتوانند نسبت به کیفیت این واحدها، اطمینان‌خاطر داشته باشند.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای محمد اسلامی وزارت راه و شهرسازی خسارت بیمه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای محمد اسلامی وزارت راه و شهرسازی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای محمد اسلامی وزارت راه و شهرسازی خسارت بیمه اخبار کنکور وزارت راه و شهرسازی طرح اقدام ملی مسکن شرکت بیمه البرز تفاهم نامه مسکن ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۴۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه نهضت ملی مسکن در تنگستان سرعت خوبی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله تنگستان عصر جمعه در بازدید از ساختمان‌های در دست احداث نهضت ملی مسکن در شهر اهرم عنوان داشت: با توجه به تحویل تعدادی زیادی از منازل در مجموعه ۳۰ هکتاری نهضت ملی مسکن شهر اهرم شبکه‌های برق و گاز و آب سریعاً نسبت به تعهدات خود در برق و گاز کشی و آب رسانی به این مجموعه اقدام کنند.

معاون برنامه رزی و امور عمرانی فرمانداری تنگستان افزود: نظر به اینکه ۳۸ هکتار دیگر جهت نهضت ملی مسکن به مجموعه شهر اهرم اضافه شده پیش بینی لازم توسط شرکت‌های توزیع برق، آب و گاز استان انجام شود.

معاون برنامه رزی و امور عمرانی فرمانداری تنگستان یادآور شد: ۲۰ واحد از ساختمان‌های فاز یک که کلید تحویل هستند بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و آماده تحویل هستند.

وی با اشاره به اینکه در فازهای ۲ و ۳ در مجموع ۴۰ واحد تکمیل و تحویل مردم شده است اضافه کرد: در فاز چهار ۳۰ واحد در حال ساخت است که دارای ۷۵ درصد دارای پیشرفت فیزیکی است.

کد خبر 6095918

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی جدید از ۱۶ اردیبهشت ماه
  • اهمیت توسعه میادین مشترک کشور با سرمایه مردمی و توان بخش خصوصی
  • روند ثبت قرارداد‌های اجاره مسکن از طریق سامانه خودنویس کوتاه می‌شود
  • پروژه نهضت ملی مسکن در تنگستان سرعت خوبی دارد
  • یزد؛ میزبان غول‌های صنعت نساجی
  • تداوم بارش‌ها در ۱۷ استان؛ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه
  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم
  • بازدید سرزده استاندار البرز از پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • اولتیماتوم استاندار لرستان برای مصوبات سفر رئیس‌ جمهور