Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: بسیاری از تیم‌ها روی بهم ریختن نیمکت فولاد کار می‌کنند اما ما نباید اسیر حواشی شویم.

«سعید آذری»  درباره شکست شب گذشته تیم فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس و اینکه چرا تیم فولاد برخلاف دیدارهای خانگی در خارج از خانه راحت امتیاز از دست می‌دهد، اظهار داشت: در مورد مسائل فنی مربیان باید جواب بدهند و من نمی‌توانم در این خصوص صحبت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در مورد بازی با پرسپولیس به مسائل دیگری می‌خواهم اشاره کنم.

وی ادامه داد: گل اول را روی تمرکز نداشتن مدافعان و اشتباه «محمدحسین زاهدی‌فر» داوری بازی در اعلام پرتاب اوت به سود پرسپولیس دریافت کردیم. هرچند توانستیم گل مساوی را بزنیم اما گل دوم را هم باز روی عدم تمرکز خط دفاع دریافت کردیم. شما وقتی مقابل یک تیم حرفه‌ای هدیه می‌فرستید، بازیکنان حرفه‌ای آن تیم، هدیه را پس نمی‌فرستند. در کل بازی جاندار و خوبی بود و می‌توانستیم حداقل یک امتیاز را بگیریم اما نشد.

مدیرعامل باشگاه فولاد در خصوص اینکه چرا نیمکت نشینان این تیم در دیدارهای مهم و حساس همیشه حاشیه درست می‌کنند و آیا این امر از پیش تعیین شده است؟ گفت: همه اعضای کادر فنی فولاد را می‌شناسند و می‌دانند که افراد شناخته شده‌ای هستند. فکر می‌کنم خیلی از تیم‌ها روی بهم ریختن نیمکت ما کار می‌کنند. به این صورت که یکی از عناصر نیمکت تیم مقابل به یکی از اعضای نیمکت ما توهین می‌کند و بعد از آن همه چیز بهم می‌ریزد.

آذری افزود: البته نیمکت نشینان ما هم نباید به این مسائل واکنش نشان دهند چون نیت به هم ریختن تمرکز تیمی ما است. همانطور که دیدید در بسیاری از دیدارها ما هیچ مشکلی روی نیمکت نداشتیم و با آرامش کار تمام شده، اما خیلی از تیم‌ها با برنامه چنین کاری را مقابل ما انجام می‌دهند.

وی خاطر نشان کرد: از این به بعد ما نباید اسیر حواشی شویم، وقتی حاشیه درست می‌شود عملکرد ما هم تحت تاثیر قرار می‌گیرد. این عوامل باعث می‌شود تا به راحتی امتیازهای مهمی را از دست بدهیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پایان با انتقاد از برخی از اهالی فوتبال خوزستان گفت: یکی از مشکلات بزرگ ما این است که از طرف خود خوزستانی‌ها اذیت می‌شویم. برخی‌ها که کارنامه آنها در فوتبال خوزستان مشخص است و چند تیم خوزستانی را از لیگ برتر به لیگ یک و از لیگ یک به لیگ دو فرستادند در قالب یک آدم دلسوز قبل و بعد از بازی‌های ما مصاحبه می‌کنند و تیم ما را بهم می‌ریزند. بهتر است این افراد رویه خود را تغییر دهند و به این اندازه چوب لای چرخ فولاد نگذارند.

دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان از هفته یازدهم لیگ برتر روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک سرخپوشان تهرانی خاتمه یافت.

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فولاد خوزستان هم ریختن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۴۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب

به گزارش “ورزش سه”، فولاد خوزستان که در فصل جاری لیگ برتر شرایط خوبی را از لحاظ نتیجه‌گیری تجربه نکرده حالا برای قطعی کردن بقای خود در مسابقات تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

در این راستا هواداران فولاد هم به حمایت حداکثری از تیم خود در هفته‌های پایانی می‌پردازند. در فاصله کوتاه تا دیدار فولاد و تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر هواداران تیم پرافتخار اهوازی با ایجاد کمپین‌های پر تعداد به حمایت از فولاد خوزستان پرداختند.

هواداران فولاد برای پر کردن صندلی‌های ورزشگاه مدرن خود در اهواز در فضای مجازی قول و قرار گذاشتند. فولادی‌ها که این فصل استقبال چندان زیادی از بازی‌های خانگی خود نکرد‌ه‌اند، حالا قصد دارند در روز دوشنبه با حمایت حداکثری از تیم خود در فولاد آرنا زمینه را برای موفقیت مقابل تیم قدرتمند تراکتور فراهم آورند.

صفحات هواداری فولاد در فضای مجازی طی یکی دو روز گذشته پر از فراخوان‌ها و اطلاعیه‌های مربوط به بازی با تراکتور است. اتفاقی که به نظر می‌رسد باعث شود تا بعد از مدت‌ها شاهد ایجاد جوی خوب در فولاد آرنا باشیم.

باشگاه فولاد خوزستان هم برای جابه‌جایی هواداران در روز دوشنبه برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته است. قرار دادن اتوبوس‌های پرتعداد در نقاط مختلف استان خوزستان برای انتقال هواداران از جمله این برنامه‌هاست. فولادی‌ها همچنین در سطح شهر اهواز نیز تبلیغاتی را برای حضور هواداران انجام دادند.

دیدار فولاد و تراکتور ساعت ۱۹:۳۰ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت برگزار می‌شود؛ مسابقه‌ای که احتمالاً با حضور حداکثری هواداران در حال و هوای خاصی در اهواز برگزار شود.

دیگر خبرها

  • نفت با فراز امیدوار شد، فولاد هر روز بدتر از دیروز!
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • باشگاه فولاد خوزستان از حق سرمربی خود کوتاه نمی‌آید
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • ویسی: چه گفتم که جریمه‌ام کردند؟
  • سرمربی لیگ برتری جریمه میلیاردی شد
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب