Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@05:21:38 GMT

آمار عجیب مهاجم استقلال

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۴۹۶۷

رد پای مهدی قایدی در نیمی از گل‌های این فصل آبی پوشان به چشم می‌خورد تا مشخص شود این بازیکن آمار عجیبی از خود به جای گذاشته است. ناطقان: تیم استقلال در حالی در پایان هفته یازدهم با ۲۲ امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفته که بازیکنان این تیم جمعاً ۱۶ بار موفق به گلزنی شده‌اند. با اینکه ۱۶ گل در ۱۱ بازی برای تیمی که داعیه قهرمانی دارد آمار چشمگیری نیست، اما عملکرد مهدی قایدی یکی از مهاجمان این تیم بسیار چشمگیر است تا او را از دیگر مهاجمان متمایز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قایدی در ۴ بازی متوالی برای آبی پوشان گلزنی کرد تا با ۴ گل فعلاً بهترین گلزن این تیم در مسابقات باشد. اما این همه آنچه نیست که این مهاجم ریز نقش موفق به انجام آن شده است. چرا که قایدی ۳ بار نیز پاس گل داده و دو پنالتی هم برای تیمش گرفته که یکی از آنها منجر به گل شده است.

این آمار نشان می‌دهد رد پای این مهاجم ملی پوش ۲۲ ساله در ۸ گل از ۱۶ گل آبی‌ها دیده می‌شود تا مشخص شود عملکرد او در این تیم چشمگیر بوده و یکی از ارکان مهم موفقیت‌های آنها تا پایان هفته یازدهم است.

استقلال در حالی در هفته یازدهم موفق به شد تراکتور را در تبریز با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد که قایدی با یک گل و یک پاس گل، بعد از دیاباته دومین بازیکن برتر میدان بود. منبع: مهر برچسب ها: آمار عجیب ، مهاجم ، استقلال

منبع: ناطقان

کلیدواژه: آمار عجیب مهاجم استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۴۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت مهاجم استقلال برای همراهی تیمش مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین، آرمان رمضانی که به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا دیدار تیمش مقابل تراکتور را از دست داده بود این روزها در تمرین‌های استقلال بدون مشکل حضور دارد.

او مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار با ذوب‌آهن ندارد و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند برای آبی‌پوشان به میدان برود.

کد خبر 849251 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • آمار عجیب مورایس و سپاهان در سال 1403!
  • قایدی بازهم گل زد، کلبا بازهم باخت
  • بدون برد در نقش جهان؛ آمار منفی سال 1403 برای سپاهان!
  • آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال
  • آمار ضعیف مهاجمان استقلال در لیگ برتر
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!
  • وضعیت مهاجم استقلال برای همراهی تیمش مشخص شد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟