Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا فخاریان قمی ظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه به علت شیوع بیماری کرونا افرادی که تحت پوشش هیچ بیمه درمانی نیستند می‌توانند از خدمات درمانی رایگان بیمه سلامت تا پایان سال بهره‌مند شوند گفت: ارائه خدمات درمانی بیمه سلامت فقط در مراکز دولتی صورت می‌گیرد.

مدیر کل بیمه سلامت استان قم با اشاره به اینکه تاریخ اعتبار تمامی دفترچه بیمه سلامت تا پایان فروردین ۱۴۰۰ است و اگر تاریخ اعتبار دفترچه‌ای گذشته باشد نیازی به حضور نیست و خودکار تمدید خواهد شد، افزود: تمامی بیمه شدگان می‌توانند با گرفتن کد دستوری #۱۶۶۶* از اعتبار دفترچه خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از پوشش بیمه خدمات درمانی برای ۸۷ هزار و ۲۴۳ شهروند قمی خبرداد و افزود: ۷۰ هزار نفر از این افراد رایگان و مابقی به صورت تمام بها و نیم بها از خدمات دفترچه بیمه سلامت بهره مند می‌شوند.

فخاریان میزان حق بیمه درسال جاری برای هرنفر را ۶۸۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: با ارزیابی توان مالی افراد تواسط وزارت تعاون وکار ورفاه اجتماعی، متقاضیان بیمه سلامت به صورت رایگان، نیم بها وتمام بها بیمه درمانی سلامت می‌شوند.

وی همچنینضمن اشاره به رتبه چهاردهم استقبال از نسخه الکترونیک خدمات بیمه سلامت بر توسعه نسخه الکترونیک در استان قم تاکید کرد و از جامعه درمانی استان خواست در صورت استقبال از این روش بیش از ۹۰ درصد از مطالبات آن‌ها در تا دهم هرماه تسویه خواهد شد.
 

کد خبر 5125904

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمه سلامت قم خدمات درمانی ویروس کرونا کرمانشاه شیراز خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ایام فاطمیه عکس استانها شهرکرد شهرستان کرج گرگان بوشهر عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهادت حضرت زهرا س شیوع کرونا بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۴۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید شایانفر افزود: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود.

وی گفت: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمت سلامت صرفاً با ارائه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

کد خبر 6088350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت