Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@16:34:21 GMT

آتش سوزی ایستگاه مترو شوش را تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۵۰۹۵

آتش سوزی ایستگاه مترو شوش را تعطیل کرد

تعدادی انبار باربری در خیابان شوش طعمه آتش شد که ماموران چندین ایستگاه آتش نشانی مشغول مهار این آتش سوزی گسترده هستند، به همین دلیل ایستگاه مترو شوش نیز تعطیل شد.

به گزارش مشرق، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران  گفت: حوالی ساعت ۱۷ امروز این حادثه به سامانه ۱۲۵ اعلام و بلافاصله ماموران چندین ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید جلال ملکی افزود: یک بنگاه باربری دچار آتش سوزی شده که با حضور آتش نشانان مشاهده شد که آتش به چندین باب انبار این مجموعه سرایت کرده است.

وی ادامه داد: بدلیل شدت آتش سوزی دود ناشی از آن از فواصل دور قابل مشاهده است و آتش نشانان در محل مشغول مهار آتش هستند.

ایستگاه مترو شوش تعطیل شد

همچنین مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: بدلیل اینکه این حادثه در مجاورت ایستگاه مترو شوش بوده این ایستگاه تا اطلاع ثانوی مسافرگیری ندارد.

فرنوش نوبخت افزود: تا ایمن سازی کامل و بدلیل حفظ سلامت شهروندان این ایستگاه مترو تعطیل است.

منطقه شوش در جنوب تهران قرار دارد که در این منطقه چندین بنگاه باربری و انبار کالا وجود دارد.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی اخبار حوادث شهرداری تهران فرنوش نوبخت جلال ملکی مترو شوش تهران ایستگاه مترو شوش آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۵۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش پاد دوم حسن عظیمیان اظهار کرد: عصر امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه حادثه حریق آشپزخانه بالای سالن زیبایی به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام و بلافاصله همکاران ایستگاه‌های عملیاتی ۶، ۴۴ و ۵۴ به محل حادثه واقع در مفتح ۵ اعزام شدند.

مدیر منطقه ۳ آتش نشانی مشهد با بیان اینکه محبوسین قبل از رسیدن همکاران به بیرون منتقل شده بودند، از اطفای این حریق با تلاش آتش نشانان خبر داد و گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز
  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان
  • آتش سوزی پژو ۴۰۵ و فوت سه تن در جاده یاسوج
  • جزئیات پنجمین آتش‌سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم شفت