Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@18:39:01 GMT

سمانه خوش‌قدم کرونا گرفت

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۵۱۰۳

سمانه خوش‌قدم کرونا گرفت

با مثبت شدن تست کرونای سرمربی تیم ملی کاراته بانوان، اردوی سوم تیم ملی یک روز پس از شروع به تعطیلی کشیده شد.

به گزارش ایسنا، اشرف امینی، نایب رییس بانوان فدراسیون کاراته در این‌باره گفت: سومین مرحله از اردو تیم ملی کاراته بانوان به دلیل مثبت اعلام شدن تست سرمربی تیم ملی بانوان، پس از گذشت یک روز به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: سومین مرحله از اردو که با حضور حمیده عباسعلی، رزیتا علیپور، سارا بهمنیار، فاطمه سعادتی، لیلا برجعلی و مبینا حیدری ملی پوشان بانوان کاراته کشورمان که تمرینات خود را زیر نظر سمانه خوشقدم از ۲۸ دی ماه آغاز و قرار بود تا ۴ بهمن ماه ادامه پیدا کند پس از انجام تمرین بدنسازی به پایان رسید.

نایب رییس بانوان فدراسیون با تایید منفی بودن تست کرونای ملی پوشان و سایر کادر فنی تیم ملی، گفت: عصر روز گذشته ملی پوشان بدون حضور سمانه خوشقدم، سرمربی تیم ملی تمرینات بدنسازی خود را انجام دادند اما پس از اعلام مثبت شدن تست کرونای سمانه خوشقدم، با تصمیمی که گرفتیم اردوی سوم تیم ملی لغو شد.

وی در ادامه افزود: هم اکنون حال عمومی خوشقدم خوب است و به امید خدا هرچه سریع‌تر با بهبودی کامل فعالیت خود را سر خواهد گرفت.

اردوهای تیم ملی کاراته بانوان برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های کاراته وان لیسبون، باکو و مراکش تشکیل می‌شود

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی کاراته بانوان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۵۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان خوشاب، این دوره از رقابت‌ها با حضور ۷ کشور ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان، تاجیکستان ایران و افغانستان طی ۵ روز به میزبانی ازبکستان در شهر سمرقند این کشور برگزار شد.

گفتنی است؛ فاطمه عروجی توانست در رشته کاتا با غلبه بر حریفان قدرتمند خود برای نخستین بار در ورزش خراسان رضوی مقام نائب قهرمانی را از آن خود کند.

دیگر خبرها

  • فردا؛ آغاز اردوی تیم‌های ملی کاراته بانوان
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ