Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی اکبر سبزیان روز سه شنبه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی گناباد افزود: باید با فرهنگ سازی و استفاده از روشهایی مانند بهره گیری از ظرفیتهای فضای مجازی رغبت مردم به مطالعه را افزایش داد.

وی یکی از اقدامات مهم اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برای تشویق مردم به کتابخوانی در دوران شیوع ویروس همه گیر کرونا را اجرای طرح تشویقی "در خانه بمانید و کتاب بخوانید تا با همکاری هم کرونا را شکست دهیم" ذکر کرد و گفت: پنج هزار خانواده استان در این طرح مشارکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با اشاره به محدودیتهای این اداره کل برای اجرای برنامه ها و از جمله تکمیل  ۲۸ طرح نیمه تمام، خواستار توجه بیشتر استاندار و فرمانداران این استان در تخصیص اعتبارات از محل منابع فرهنگی به این بخش شد.

سبزیان همچنین خواستار تبدیل وضعیت پروژه های کتابخانه های عمومی خراسان رضوی از حالت پیمانی به امانی برای ایجاد زمینه مشارکت خیران و مردم در اجرای آنها شد و گفت: باید از ظرفیت همه خیران و اهالی استان که ساکن دیگر مناطق کشور هستند برای اجرای طرحها و برنامه های این بخش بهره گرفت.

وی ادامه داد: با استفاده از ظرفیتهای بخشهای مختلف و جذب اعتبارات لازم تلاش می شود که این طرحهای نیمه تمام تا پایان امسال و حداکثر خردادماه سال آینده به بهره برداری برسند.

مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: واگذاری مجدد مجتمع و کتابخانه های عمومی شهرهای کاخک و بیدخت از توابع شهرستان گناباد به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان یکی از مطالبات مردم و مسوولان در دست پیگیری است.

سبزیان اجرای برنامه تفسیر نهج البلاغه با حضور ائمه جمعه در یک کتابخانه عمومی منتخب در هر شهرستان را از جمله برنامه های در دست اقدام این اداره کل ذکر کرد.

حامد قربانی فرماندار گناباد هم با اشاره به قدمت و فرسودگی و نیمه تمام بودن کتابخانه های عمومی کاخک و بیدخت و شهر جدید روشناوند خواستار توجه بیشتر به تامین اعتبار برای بازسازی آنها شد.

۱۳ کتابخانه عمومی و مشارکتی با زیربنای ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع و ۲۳۳ هزار و ۷۳۶ نسخه کتاب و هفت هزار و ۶۵۳ عضو در مناطق شهری و روستایی گناباد فعال است.
شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در فاصله  ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا گناباد اداره کل کتابخانه‌ های عمومی خراسان رضوی کتابخوانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا گناباد اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی ویروس کرونا گناباد اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی کتابخوانی اخبار کنکور کتابخانه های عمومی خراسان رضوی کل کتابخانه اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۵۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیرکل جدید اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌‌آموزان منصوب شد

اسماعیل جانعلی‌پور به‌عنوان دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ‌منصوب شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری؛ نماینده مقام معظم رهبری در  اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در حکمی اسماعیل جانعلی‌پور را به‌عنوان دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ‌منصوب کرد.

در بخشی از متن حکم دبیر‌کل جدید اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان آمده است: 

«‌به پیشنهاد شورای محترم مرکزی اتحادیه، جنابعالی را که بحمدالله از شایستگی اخلاقی، روحیه انقلابی و جهادی، در کنار تجارب ارزشمند مدیریتی درون و برون تشکیلاتی برخوردار هستید، به موجب این حکم، برای مدت دو سال، به عنوان‌ "‌دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان‌" منصوب می‌نمایم.

‌انتظار می‌رود از مسیر اجرایی‌سازی سند تحول و تعالی تشکل، با اولویت بندهای پنجم تا دهم، ترویج گفتمان رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و بیانیه گام دوم، تدقیق نقش اتحادیه به‌عنوان پرچمدار جنبش دانش‌آموزی در روند ترمیم و تحقق سند تحول آموزش و پرورش، امیدآفرینی در سایه تقویت حرکت‌های اجتماعی در فضای دانش‌آموزی، تربیت نیرو، آرمان‌خواهی و تقویت هویت دینی، انقلابی، ملی و تشکیلاتی دانش‌آموزان، مورد اهتمام باشد. 

توفیق روزافزون‌تان را از درگاه پروردگار متعال خواستارم و دعاگوی وجود شریفتان هستم.»

‌از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی اسماعیل جانعلی‌پور می‌توان به مدیرکل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌‌های فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌ مدیرکل فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان، جانشین اداره کل کتابخانه‌‌های عمومی استان تهران، سرپرست اداره کل کتابخانه‌‌های عمومی استان قزوین اشاره کرد. 

وی همچنین در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سوابق طولانی و درخشانی داشته است که قائم مقام دبیر‌کل در امور مشارکت‌ها، مسئولیت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در استان گیلان از جمله سوابق وی بوده است. 

‌پیش از این حسین تاریخی برای سه دوره و به مدت شش سال دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأمین اعتبارات کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر
  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت را به حوزه فرهنگ بوشهر تزریق می‌کنیم
  • دبیرکل جدید اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌‌آموزان منصوب شد
  • فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • "جوین" بیشترین بارندگی غرب خراسان رضوی را داشت
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • سیلابی شدن رودخانه روستای کبوترکوه گناباد + فیلم