Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال الریان قطر در هفته پانزدهم لیگ ستارگان قطر موفق شد با سه گل برابر الوکره به پیروزی برسد. گل سوم این بازی را شجاع خلیل زاده مدافع ایرانی تیم الریان در دقیقه ۹۵ به ثمر رساند.

گزارشگر این مسابقه بعد از گلزنی خلیل زاده، از این مدافع ایرانی به اشکال مختلف تمجید کرد. وی در بخشی از گزارش خود گفت: شجاع خلیل زاده کان شجاعا و ذکیا (شجاع خلیل زاده شجاع و باهوش بود)

وی همچنین با تلفیق کلمات عربی و فارسی تمجیدهای خود را به این شکل ادامه داد: «الله، الله، الله؛ خیلی خوب».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیل زاده هفته گذشته هم موفق شده بود برای الریان در بازی با القطر گلزنی کند.

کد خبر 5126012 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: شجاع خلیل زاده الریان قطر تیم فوتبال پرسپولیس لیگ ستارگان قطر لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال فولاد خوزستان تکواندو تیم فوتبال تراکتور مهدی طارمی لیگ برتر بسکتبال تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی آزاد فدراسیون کشتی یحیی گل محمدی شجاع خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۶۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمسخر چکمه‌های پدرِ شاه، توسط آیت‌الله خمینی!

منصور رفیع‌زاده آخرین رئیس شعبه ساواک در آمریکا در خاطراتش می‌نویسد: «در سال ۱۳‌۴۲ شاه از طریق تیمسار پاکروان پیام محرمانه‌ای را به آیت‌الله خمینی که در آن موقع در قم به سر می‌برد منتقل نمود. در این پیام آمده بود: اگر از انتقاد و تحریک مردم علیه دولت دست برنداری، چکمه‌های پدرم را به پا می‌کنم. آیت‌الله خمینی که یک خطیب عالی بود، همان موقع جوابی نداد، اما اواخر همان روز به مسجد رفت. در آن جا او ضمن تکرار پیام شاه با تحقیرآمیزترین لحن گفت جواب من به او این است: چکمه‌های پدرت برایت خیلی بزرگ است.»

خاطرات منصور رفیع زاده (آخرین رئیس شعبه ساواک در آمریکا). ص۴۶۴

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • جان تری و توصیف شخصیت های فوتبالی در قالب کلمات کوتاه / زیرنویس فارسی
  • تمجید ویژه الساندرو دل پیرو از نیکلاس فولکروگ، مهاجم دورتموند / زیرنویس فارسی
  • شجاع، الگوی جوان‌های تراکتوری (عکس)
  • مغضوب قطری‌ها در دو ماه، ۱۱ کیلو کم کرد!
  • مراسم عزاداری روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خلیل آباد
  • تمجید سایت ژاپنی از زاهدی به‌خاطر گل تاریخی
  • تمسخر چکمه‌های پدرِ شاه، توسط آیت‌الله خمینی!
  • تمجید سایت ژاپنی از زاهدی/ شهاب زننده بهترین گل تاریخ «آویسپا»
  • آیت‌الله مطهری الگویی وارسته برای نسل جستجو‌گر عصر ماست
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟