Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پیروز کوهستانی غروب سه‌شنبه در جلسه بررسی و رسیدگی به رفع مشکلات طرح ملی و در حال ساخت فرهنگی و گردشگری امید سرخه ضمن بیان اینکه رئیس‌جمهور برای ساخت و تکمیل طرح مجتمع گردشگری و فرهنگی سرخه باهدف خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مسافران عبوری و زائران حرم رضوی (ع) همواره پیگیر هستند، ابراز داشت: مسئولان مربوط با پیگیری‌های مستمر برای تسریع در بهره‌برداری از این طرح بکوشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه در سطح ملی و استانی تمام موانع در اجرای طرح مجتمع گردشگری و فرهنگی امید سرخه باید برطرف و به‌صورت تخصصی نشست‌های هماهنگی برای تسریع در ساخت این طرح برگزار شود، ابراز داشت: با توجه به تأمین منابع مالی، پیمانکار در جبهه‌های مختلف برای ساخت این طرح مهم باید بکوشد.

سرپرست اداره کل بازرسی نهاد ریاست جمهوری بابیان اینکه مسئولان در ساخت این طرح مهم فرهنگی و گردشگری، نگاه ملی باید داشته باشند، ابراز داشت: به‌صورت هفتگی گزارش کار از روند ساخت طرح ملی مجتمع گردشگری و فرهنگی امید سرخه به نهاد ریاست جمهوری می‌بایست ارسال شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان ضمن تأکید بر اینکه همراهی دستگاه‌های اجرایی استان برای ساخت و تکمیل طرح ملی در حال ساخت مجتمع گردشگری و فرهنگی امید سرخه باید افزایش یابد، ابراز داشت: تکمیل این مجتمع در ابعاد مختلف نیازمند همراهی مدیران دستگاه‌ها است و با افزایش هماهنگی‌ها می‌توان برای رفع مشکلات اداری و تکمیل این طرح گام برداشت.

مهدی جمال بل بیان اینکه یکی از رویه‌های مثبت برای تبدیل استان سمنان از معبر به مقصد گردشگری، ساخت مجتمع‌های گردشگری و فرهنگی است، تصریح کرد: با پیگیری‌های ملی و استانی، ساخت مجتمع امید سرخه در دستور کار قرارگرفته است.

وی بابیان اینکه عزم استانی و ملی برای تکمیل این طرح گردشگری و فرهنگی وجود دارد، افزود: به‌طورقطع همراهی دستگاه‌های اجرایی با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان برای تسریع در تکمیل این طرح بسیار تأثیرگذار است.

به گزارش خبرنگار مهر، در این نشست مدیرکل ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری نیز حضور داشت که ایشان نیز به‌ضرورت عمل به تعهد تمام دستگاه‌های اجرایی بخش ملی و استانی تأکید و تلاش برای ساخت این طرح را خواستار شد.

کد خبر 5125966

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری سرخه ریاست جمهوری میراث فرهنگی سمنان ویروس کرونا کرمانشاه شیراز خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شهرکرد ایام فاطمیه عکس استانها شهرستان کرج گرگان بوشهر عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهادت حضرت زهرا س شیوع کرونا مجتمع گردشگری و فرهنگی ساخت این طرح امید سرخه برای ساخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۶۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صفوی ظهر چهارشنبه در حاشیه اولین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیران دستگاه‌های اجرایی، مدیران بانک‌های عامل و برخی مدیران بنگاه‌های اقتصادی مربوطه افزود: مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی به صورت ویژه در حوزه صمت و غیره مورد بررسی دقیق و رسیدگی قرار گرفت.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اضافه کرد: در همین خصوص تعداد ۹ مصوبه در حوزه صمت و غیره جهت مانع زدایی مشکلات آنان تعیین و سپس جهت اجرا به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ارسال خواهد شد.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر عنوان کرد: موضوعات دستورکارهای مطرح شده در این جلسه شامل طرح تولید آهک، پرورش میگو، محصولات سلولزی، پرورش ماهی در قفس بود که هریک با توجه به مسائل و موضوعات مربوطه به منظور فعال سازی، تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی، دریافت سند رسمی و رفع اختلاف مالکیتی، ترهین وثایق، مشکل بدهی به شرکت گاز مصوبات لازم تعیین و سپس مقرر شد از طریق دستگاه‌هایی اجرایی نظیر بانک‌های عامل، شرکت گاز، منابع طبیعی، امور اراضی، راه و شهر سازی همکاری و مساعدت لازم را به عمل آورند.

وی اعلام کرد: در راستای تسریع در رفع مشکلات بنگاه‌های تولیدی استان، برنامه ریزی جهت افزایش جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور دستگاه‌های اجرایی به صورت هفتگی و مستمر در دستور کار دبیرخانه کارگروه تسهیل است.

مدیر کل صمت استان تاکید داشت: در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و حمایت بیشتر از تولیدکنندگان، از مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و همچنین بانک‌های عامل استان انتظار می‌رود با تعامل و همکاری بیشتر با دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان نسبت به تسریع در اجرای مصوبات کارگروه اقدام کنند.

کد خبر 6087851

دیگر خبرها

  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • باید برای جهش تولید به رفع موانع پرداخت/ لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه
  • بررسی موانع و چالش‌های تامین مسکن نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی
  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان
  • واکنش ضرغامی به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس/ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: این که گفته می‌شود سفر از سبد خانوار حذف شده حتما نادرست است و همان چیزی است که دشمن می‌خواهد
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز