Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@00:01:24 GMT

قرار نیست در ورزش خط بازی باشد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۶۳۶۶

قرار نیست در ورزش خط بازی باشد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در نشست کارگروه ورزشکاران طرح با جوانان استان کرمان که با حضور پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و ورزشکاران و نخبه‌های ورزشی فعال در محل زورخانه ذوالفقار کرمان برگزار شد، با اشاره به اینکه سیاست به معنی مدیریت خرد و کلان جامعه و اجتماع یک کشور است، گفت: ورزش از سیاست جدا نیست چرا که شاخه‌های مختلف ورزش هم نیاز به مدیریت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: زنده و فعال بودن ورزش به رقابت و داشتن مسابقه‌های گوناگون است که ورزشکاران در میدان و گود مسابقه در صدد سبقت از هم هستند.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه برتری‌های قومیت‌ها بر حسب ورزش سنجیده می‌شود، بیان داشت: امروزه وقتی در میادین بین المللی پرچم را به دست می‌گیرید، علاوه بر غرور ملی، در بخش دیگری دنیایی از فرهنگ، افتخار و سیاست را دارا است.

او تصریح کرد: حضور سیاسیون باید در ورزش پر رنگ باشد تا با جامعه ورزش انس پیدا کنند و بر عوامل ضعف و قوت ورزش آشنا باشند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اگر جامعه ورزش بتواند سیاسیون را همراه و همگام خود کند، موفقیت برزگی را از آن خود کرده است.

او با بیان اینکه قرار نیست در ورزش خط بازی و توصیه‌ای باشد، افزود: ورزش همانند میدان جنگ است و مدیریت آن برحسب استعداد، لیاقت و توانایی فرد است و بر اساس خطی و توصیه‌ای نیست.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمان تصریح کرد: استان پهناور کرمان یک برکت برای ورزش محسوب می‌شود؛ چرا که هم از لحاظ اقلیم، هم سکنه و نیروی انسانی ظرفیت قابل چشمگیری دارد.

او گفت: فیزیک هر آدم با توجه به هر منطقه متفاوت است و با توجه به شرایط آب و هوایی استان کرمان، چنین فیزیک بدنی‌هایی وجود دارد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی امام جمعه کرمان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۶۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان که در هفته های گذشته لیگ یک نتایج خوبی گرفته و هوادارانش را راضی کرده، روز گذشته در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از چادرملو اردکان پذیرایی کرد. مسی‌ها در این دیدار گل اول را زدند و تا آخرین ثانیه‌های بازی در 90 دقیقه یک بر صفر پیش بودند، اما در چهارمین دقیقه از وقت‌های اضافی گل تساوی را دریافت کردند تا بازی به وقت‌های اضافی و ضربات پنالتی برود.

تقابل دو تیم لیگ یکی جام حذفی در ضربات پنالتی به سود چادرملو اردکان خاتمه یافت تا حسرتی بزرگ برای مس کرمان و هوادارانش باقی بماند.

نکته قابل توجه این بازی استقبال خوب هواداران کرمانی بود؛ هواداران مس که چند وقتی بود با تعداد زیاد به ورزشگاه نمی‌رفتند، عصر جمعه بسیاری از سکوهای ورزشگاه باهنر کرمان را پر کردند و امیدوار بودند تا تیم شان جواز حضور در جمع 8 تیم برتر حذفی را به دست بیاورد، اما در آخرین ثانیه‌های نیمه اول با دریافت گل تساوی حسرت خوردند و در نهایت هم با شکست در ضربات پنالتی افسوسی بزرگ را تجربه کنند.

هواداران مس در نهایت با آه و افسوس ناشی از شکست در ضربات پنالتی ورزشگاه را ترک کردند و امیدوار هستند تا تیم شان در هفته های پایانی دسته اول بتواند نتایج مطلوبی بگیرد و اگرچه شانسی برای بازگشت به لیگ برتر ندارند، اما با رتبه ای خوب فصل را تمام کند.

دیگر خبرها

  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • روز خاص ورزش با رویداد هم‌مسیر اتیسم(عکس)
  • آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!
  • بزن بزن جدید در ورزش ایران؛ کتک زدن شدید داور وسط چمن | فیلم
  • به ستوه آمده‌ایم!
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان
  • نقش روانشناسی و مشاوره در ارتقاء بهداشت روانی جامعه با اهمیت است
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند
  • نمایش ۲ فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی