Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس پشتیبانی مشتریان جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت آشنا به کامپیوتر و اینترنت تسلط به رفع عیب های اولیه نرم افزارها ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 15 تا 21 کد شغلی lmap-02 حقوق ثابت پاداش مشاوره آموزشی زبان انگلیسی جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت تسلط نسبی به زبان انگلیسی ترجیحا سابقه تدریس زبان انگلیسی ساعت کاری :

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 15 تا 21

کد شغلی : lmap-03

حقوق ثابت

پاداش از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه و اطلاعات خود را به شماره واتس آپ زیر ارسال نمایند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
لطفا از تماس خودداری نمایید. اطلاعات تماس واتساپ 09035998870

 

پربیننده ترین استخدام کارشناس IT جهت یک شرکت در رشت استخدام کارشناس حسابداری در شرکت پترو رازی اُکسین در غرب تهران استخدام فیزیوتراپیست جهت یک کلینیک واقع در کرج استخدام پروموتر فروشگاه‌های زنجیره‌ای (لوازم خانگی) در گروه صنعتی انتخاب استخدام اپراتور ماشینکاری CNC تراش و فرز و انباردار در همدان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت زبان انگلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۷۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان هم پاداش می‌گیرند هم برق رایگان

مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر با بیان این که بخش کشاورزی از ظرفیت‌های خوبی برای مشارکت اختیاری در طرح‌های تشویقی صنعت برق برخوردار است، افزود: امسال برای نخستین بار با موافقت هیات وزیران مقرر شده تا در کنار اختصاص برق رایگان به مشترکان کشاورزی که ٥ ساعت با طرح‌های مدیریت مصرف همکاری کنند، امکان قرار گرفتن در لیست پاداش مشارکت نیز فراهم شده است.

به گزارش تسنیم، وی افزود: براساس مصوبه هیات وزیران، برق مشترکان کشاورزی که ٥ ساعت در طرح‌های مدیریت مصرف مشارکت کنند، رایگان خواهد بود.

وی ادامه داد: علاوه بر این در صورتی که کشاورزان ۸۰ درصد دیماند مصرفی خود را که معادل ١٥ درصد از مصرف روزانه آنهاست، از نیروگاه‌های تجدیدپذیر تامین کنند، از برنامه‌های مدیریت مصرف معاف خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توانیر خاطرنشان کرد: علاوه بر این اگر کشاورزان بیش از ٥ ساعت نیز در طرح‌های مدیریت بار مشارکت داشته باشند، تا ٤ برابر هزینه‌های تامین برق از پاداش‌های صنعت برق برخوردار خواهند شد.

رجبی مشهدی با اشاره به این که این میزان بیش از ۲۵۰۰ تومان به ازای هر کیلووات ساعت است، گفت: در حقیقت این پاداش، متناسب با ساعاتی که در این طرح مشارکت می‌کنند از ۵۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان متغیر است.

وی اضافه کرد: در واقع مشترکان کشاورزی این فرصت را دارند که با بهینه سازی فناوری مورد استفاده در موتور‌های پمپاژ آب، استفاده از تجدیدپدیر‌ها و... از این پاداش‌ها بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • سه پیشنهاد جنجالی برای هدایای تبلیغاتی
  • ۳۶۰۰ معلم در اصفهان استخدام می‌شود/تخلیه ۴۲ مدرسه به دلیل فرونشست
  • مستاجران مراقب کلاهبرداری در سامانه خودنویس باشند
  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • خلیج فارس نقطه مشترک همه مردم ایران
  • کشاورزان هم پاداش می‌گیرند هم برق رایگان
  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504