Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس دانشی عصر روز سه‌شنبه در نشست گرامیداشت ایام دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان مرکزی، اظهار کرد: برگزاری راهپیمایی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن امسال بر اساس تصمیم و مجوز ستاد ملی و استانی کرونا انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دو برنامه اصلی رژه خودرویی و حضور فیزیکی مردم در راهپیمایی برای ۲۲ بهمن سال جاری استان برنامه‌ریزی شده است، افزود: در صورت مصوبه قطعی ستاد ملی و استانی کرونا برنامه‌ها اجرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در آئین ۱۳ آبان امسال برگزاری اجتماعی مردمی همراه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در نقاط مختلف استان مرکزی برنامه ریزی شده بود که در آخرین لحظه این برنامه بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا لغو شد.

دانشی ادامه داد: بنابراین انتظار می‌رود در جریان برگزاری جشن پیروزی انقلاب مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا به هنگام و پیش از برنامه‌ریزی‌ها قطعی اعلام شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی، اظهار کرد: کار گروه افتتاح پروژه‌ها، کارگروه قرآن و کارگروه انجمن‌های هیأت‌های مذهبی و کانون اسلامی، کارگروه روستایی و عشایری، کارگروه زنان و خانواده، کارگروه ایثارگران، کارگروه کارگری و کارآفرینی، کارگروه اصناف و بازاریان، کارگروه بسیج و کارگروه نیروهای مسلح، کارگروه حوزه و روحانیت، کارگروه مساجد، کارگروه ارتباطات و اطلاع‌رسانی و فضای مجازی، کارگروه همیاری و تشکل‌های مردمی، کارگروه فرهنگیان و دانش آموزان، کارگروه قضائی، کارگروه فرهنگی و هنری، کارگروه مدیریت شهری و فضاسازی، کارگروه دانشجویان و دانشگاهیان، کارگروه ورزش و جوانان، کارگروه کودک و نوجوان کار گروهای تخصصی بیست‌گانه ستاد برگزاری دهه فجر امسال را تشکیل می‌دهند.

وی شعار محوری دهه مبارک فجر امسال را انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر چون کوه استوار عنوان کرد.

کد خبر 5126116

منبع: مهر

کلیدواژه: اراک دهه فجر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ویروس کرونا کرمانشاه شیراز آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شهرکرد ایام فاطمیه عکس استانها بوشهر شهرستان کرج گرگان عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهادت حضرت زهرا س شیوع کرونا ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۷۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا ناجی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص دهه کرامت اظهار کرد: سال‌های گذشته ستاد دهه کرامت با مسؤولیت ستاد کانون‌های مساجد اجرا می‌شده و دو سالی است که با ابلاغ وزارت کشور و شورای هماهنگی مرکز، مسؤولیت تشکیل ستاد دهه کرامت به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی واگذار شده است که دبیر آن ستاد کانون‌های مساجد است.

وی ادامه داد: دستورالعمل‌هایی برای دستگاه‌ها تدوین شده است و دستورالعمل‌های دریافتی از تهران نیز بومی‌سازی و استانی شدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: روز آغاز دهه کرامت، مصادف با ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر است که باید با توجه به اجرای طرح نور، فضای ایجابی و اقناع سازی در جامعه به موازات فضای سلبی و قضائی مورد توجه ویژه تمامی دستگاه‌ها قرار گیرد.

وی افزود: از همه دستگاه‌ها خواسته شده برای جایگاه زنان در اسلام و حوزه عفاف و حجاب برنامه‌های تبیینی برگزار کنند و چه بهتر به نام حضرت معصومه (س) و در جشن‌ها این اتفاق بیافتد و ضمن برگزاری جشن این آگاهی‌بخشی نیز رقم بخورد.

ناجی با بیان اینکه هر اداره کل در شهرستان، زیر مجموعه‌ای دارد، گفت: مسوول تشکیل ستاد دهه کرامت شهرستان‌ها، مدیران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هستند و دبیری ستاد در برخی شهرستان‌هایی که ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را ندارند با اداره ارشاد است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به رسانه و فضای مجازی به عنوان دیگر محورهای اساسی مورد تأکید در دهه کرامت، تصریح کرد: دو مورد مردمی‌سازی که به معنای تقویت هیئات مذهبی و استفاده از ظرفیت مساجد، بسیج و مردم از جمله نخبگان، اساتید دانشگاه است به همراه نشاط اجتماعی از مطالبات مقام معظم رهبری است باید در دهه کرامت مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 6092856

دیگر خبرها

  • تدوین برنامه‌های اجرایی شعار امسال در کار‌های عمرانی مازندران
  • رفاقتی در میان راهپیمایی‌ها/ از تدریس برابر چشم ساواک تا تشکیل شبکه‌های زیرزمینی
  • ثبت تصویری از خودروی عجیب یک روحانی در شهر قم
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک