Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@14:15:25 GMT

میانگین نمرات بازی Hitman 3 اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۷۵۳۲

میانگین نمرات بازی Hitman 3 اعلام شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی Hitman 3 در جریان رویداد ویژه‌ پلی‌استیشن ۵ با نمایش تریلری معرفی شد و تاکنون اطلاعات مختلفی از آن منتشر شده است. طبق صحبت‌های جدید سازندگان، این بازی رایانه‌ای نقطه‌ پایانی برای این بخش از ماجراجویی شخصیت مامور ۴۷ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌ تازگی برخی از توسعه‌دهندگان بازی Hitman 3 از استودیوی آی او اینتراکتیو (I-O Interactvie)، در ویدئویی به توضیح در مورد این عنوان پرداختند. گفته می‌شود داستان این نسخه نسبت به بازی‌های قبلی تاریک‌تر و جدی‌تر خواهد بود و به نظر می‌رسد توییست‌های داستانی مختلفی در آن وجود دارد. این توسعه‌دهندگان در این ویدئو به توضیح در مورد مراحل بازی پرداختند و اشاره کردند به دنبال قرار دادن چالش‌های مختلف و جالب در مراحل سندباکس بازی هستند. جزئیات در این بازی پراکنده هستند، اما به نظر می‌رسد این نسخه نقطه‌ پایانی برای این مرحله از داستان مامور ۴۷ است.

و حالا میانگین نمرات بازی Hitman 3 در متاکرتیک با ۱۴ نقد؛ ۸۹ را مشاهده می‌کنید:

VG247 5/5
IGN 9
PC Gamer 90
GameSpot 9
Game Informer 9
Push Square 9

پلتفرم‌های مورد استفاده در این بازی شامل پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و سری اس و پی سی است. گفتنی است؛ تاریخ عرضه این بازی یکم بهمن ماه ۱۳۹۹ است.

بیشتر بخوانید

بررسی بازی «این جنگ من»؛ چگونه از یک شهر جنگ‌زده جان سالم به در ببریم؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی هیتمن بازی رایانه ای بازی Hitman 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۷۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه از اجرا نشدن قانون در سازمان سنجش

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، با توجه به سیاست حذف تدریجی کنکور و تاثیر معدل آزمونهای دروس تخصصی دانش آموزان در کنکور شهروند خبرنگاری در پیامی از اعمال نشدن درست این قانون گلایه دارند.

 

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

با سلام....طبق دفترچه آزمون قرار بر این بود که امتیاز بومی شامل مجموع نمرات اختصاصی و تخصصی ضربدر ۴۰درصد باشد ....اما سازمان سنجش در تخلفی آشکار امتیاز نمرات عمومی را هم اضافه کرده که حق بسیاری از افراد پایمال شده است.....خواهش می کنم این موضوع رو بررسی کنید

دیگر خبرها

  • (ویدیو) «ایکس» سالانه از کاربرانش پول می‌گیرد!
  • ویدیو/ «ایکس» سالانه از کاربرانش پول می‌گیرد!
  • ترمیم نمرات و سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • تردز حالا ۱۵۰ میلیون کاربر ماهانه دارد
  • حروف الفبا و تأثیرش در نمرات دانش‌آموزان
  • نقش حروف الفبا در نمرات دانش‌آموزان
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • گلایه از اجرا نشدن قانون در سازمان سنجش
  • بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس
  • حمله نخست‌وزیر استرالیا به ایلان ماسک: او یک «میلیاردر متکبر» است