Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد استفاده از ظرفیت نخبگان در حوزه‌های مختلف را راهکار اساسی حل مشکلات جامعه دانست.

"حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی" در نشست هم‌اندیشی نخبگان و مستعدین برتر استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: لازم است دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی بسترهای لازم را فراهم کنند تا مشارکت نخبگان در اداره امور جامعه تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: زیربنای همه پیشرفت ها باور و فرهنگ است و نخبگان علمی و فکری باید سفیر افکار باشد و بتواند با رشد فکری خود موجبات رشد جامعه را فراهم نمایند.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه‌ و بویراحمد اظهار کرد: خلاقیت دانشجو و استاد نخبه باید در خدمت مردم باشد نه در اختیار بیگانهِی نسبت به انسانیت، که مضموم و ناپسند است.
حسینی خودباوری نخبگان در حرکت جامعه به سمت تعالی را مهم دانست و تاکید کرد: نکته مهم و اساسی در خصوص عموم مردم به خصوص جوانان تحصیل‌کرده این است که با روحیه خودباوری برای عبور از موانع تلاش کنند.
" حمداله اکوانی" رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بنیاد ملی نخبگان ظرفیت‌های گسترده انسانی در تخصص‌های مختلف به شکل شبکه‌ای در کل کشور ایجاد کرده است و در حال خدمت در مسیر توسعه کشور است.
وی تصریح کرد: بنیاد نخبگان استان طرح‌هایی را که به دنبال حل مسائل اساسی جامعه باشد، حمایت میکند.
به گزارش ایسنا، رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد طرح‌های شهید احمدی روشن را مصداق این حمایت‌ها دانست و ادامه داد: در قالب طرح‌ شهید احمدی روشن هم‌اکنون بیش از ۳۰ دانشجو و استاد در حال اجرای طرح‌های مساله محور هستند.
گفتنی است؛ در این جلسه نخبگان و مستعدین برتر دیدگاه‌های خود را پیرامون مسائل مختلف از جمله «توجه به توان‌مندی نخبگان در توسعه استان»، «توجه به شایسته‌سالاری» و «ضرورت پیوند دانشگاه و صنعت» بیان کردند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كهگيلويه و بويراحمد نماينده ولي فقيه در استان نخبگان جامعه استانی علمی و آموزشی کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۷۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از ورود یک‌هزار و ۳۵۸ پرونده تخلفاتی در بخش‌های مختلف به تعزیرات حکومتی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدحمزه لقمانی، امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در فروردین سال ۱۴۰۳ هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف اقتصادی وارد شعب این اداره کل و رسیدگی شده‌است.

وی افزود: از این تعداد پرونده وارده هزار و ۴۴ فقره مربوط به تخلفات کالا و خدمات و ۲۱۷ فقره پرونده وارده مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز، و تعداد ۹۷ فقره پرونده مربوط به حوزه بهداشت دارو و درمان بوده‌است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی در سه بخش قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، کالا و خدمات، ۲۱۸ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال بوده‌است.

وی تصریح کرد: گزارش این تعداد فقره پرونده وارده توسط بازرسان دستگاه‌های متولی و نظارتی و متولیان امر در حوزه اقتصادی به تعزیرات حکومتی ارسال شده‌است.

کد خبر 747495

دیگر خبرها

  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • اجرای قانون اساسی در حوزه‌های مختلف مدنظر باشد
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • ۴۰۰برنامه هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود