Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا،  پس جلسات و برنامه های مختلفی که این روزها در دادگستری چاروسا برگزار به خصوص برگزاری نشست های مختلفی که با حضور مسئولین استانی، شهرستانی و منطقه ای جهت پیشبرد برنامه های عمرانی و اقتصادی برگزار می شود شاهد برنامه های مهم فرهنگی در ایام مختلف هستیم.

 

 

در ایام فاطمیه برنامه های عزاداری و سخنرانی در دادگستری چاروسا با حضور رئیس و مجموعه این نهاد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ایام فاطمیه قبل از آغاز بکار کارکنان و مجموعه دادگستری و شورای حل اختلاف به نوحه سرایی، عزاداری و سخنرانی می پردازند.

 

سخنران این مراسم امام جمعه و دیگر طلاب مستقر در بخش هستند.

نمود این برنامه ها در چنین نهادی می تواند کمک شایانی به اجرای برنامه های فرهنگی در ادارات کند.

انتهای پیام/82021

منبع: فارس

کلیدواژه: مراسم عزاداری عزاداری دادگستری برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۷۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ۱۴ اثر جدید به نمایشگاه کتاب می‌آییم/ غرفه انتشارات را هرروز به یکی از شهدا اختصاص دادیم

مهدی محمدخانی مدیرعامل انتشارات روایت فتح در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز گفت: این انتشارات در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران با نزدیک به ۲۵۰ اثر حضور پیدا خواهد کرد که از این تعداد ۱۴ کتاب چاپ اولی داریم و از همین ۱۴ کتاب، تعداد ۵ اثر در ایام نمایشگاه رونمایی خواهد شد.

وی ادامه داد: به دلیل استقبال بالای مخاطبان ۴۰ کتاب تجدید چاپ داریم که تلاش کردیم به نمایشگاه کتاب تهران برسد.

محمدخانی با بیان اینکه بخشی از کتاب های ما مرتبط با موضوع فلسطین و ضدصهیونیسم است تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع فلسطین و غزه، دو کتاب «کاپوچینو در رام‌الله» نوشته سعاد امیری و ترجمه لیلا حسینی و «جنگ بدون صلح» نوشته نصرت الله محمودزاده کتاب‌هایی هستند که تجدید چاپ شده و در ایام نمایشگاه برنامه های ویژه‌ای برای این دو کتاب خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه در ایام نمایشگاه کتاب تهران تعداد ۱۰ جشن امضا برای ۱۰ کتاب انتشارات روایت فتح برگزار خواهیم کرد افزود: ۴ برنامه رونمایی و تبیین، یک برنامه رونمایی کتاب‌های صوتی ۷جلدی «زندگی»، افتتاحیه دوره دوم آموزشی محققین و نویسندگان با عنوان «دامون»، ویژه برنامه کتاب‌های شهدای فاطمیون در سالروز تاسیس لشگر فاطمیون در روز ۲۰ اردیبهشت از جمله برنامه های انتشارات روایت فتح در ایام نمایشگاه کتاب تهران خواهد بود.

مدیرعامل انتشارات روایت فتح تصریح کرد: در ایام نمایشگاه کتاب غرفه انتشارات روایت فتح هر روز به یکی از شهدا اختصاص دارد که برای آن شهید و کتاب هایی که از آن شهید داریم برنامه های متنوعی از قبیل تخفیف ویژه، مسابقات مختلف تدارک دیدیم که انشاالله در خدمت مردم باشیم.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1229634 برچسب‌ها کتابخوانی فلسطین

دیگر خبرها

  • با ۱۴ اثر جدید به نمایشگاه کتاب می‌آییم/ غرفه انتشارات را هرروز به یکی از شهدا اختصاص دادیم
  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • پویش نقالی شاهنامه در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود
  • ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • ایران جوان بمان (جمعیت) در البرز معرفی می شود
  • عزاداری ورامینی‌ها در سالروز شهادت امام صادق (ع) + فیلم
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خرم‌آباد برگزار شد
  • استان بوشهر در عزای امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست