Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم گفت: باید در ذهن استراتژیست های آمریکایی باقی مانده باشد جمهوری اسلامی بیدی نیست که با این بادها بلرزد و ما مانورهایی که اخیرا انجام دادیم، یکی از پیشرفته ترین سیستم های نقطه زن موشکی را امتحان کردیم.

«محمدجواد جمالی نوبندگانی»، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا درباره پرواز هواپیماهای بی 52 در خلیج فارس اظهار کرد: اقداماتی که اخیرا ترامپ انجام داده بیشتر از اینکه باعث نگرانی جمهوری اسلامی بشود نشان دهنده ترس و وحشت آمریکایی ها از بحث انتقام گیری جمهوری اسلامی از آمریکا به دلیل ترور وحشیانه سردار سلیمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در حال حاضر آمریکایی ها حالتی دارند، مثل  فردی که از تاریکی می ترسد و با صدای بلند تشر می زند که بیشتر برای حفظ روحیه خودش است و مطلب دیگر اینکه به کشورهای مینیاتوری حوزه خلیج فارس که با فشار آمریکا در حال افشای رژیم صهیونستی هستند، یک مقداری دلداری بدهند. من فکر می کنم این حرکات نمی تواند هیچ ارزش نظامی داشته باشد بلکه با اهداف دیگری پیگیری می شود.

جمالی نوبندگانی با بیان اینکه مواردی از این قبیل داشتیم که آمریکایی اقداماتی را انجام دادند مثل حمله به طبس گفت: باید در ذهن استراتژیست های آمریکایی باقی مانده باشد جمهوری اسلامی بیدی نیست که با این بادها بلرزد و ما مانورهایی که اخیرا انجام دادیم، یکی از پیشرفته ترین سیستم های نقطه زن موشکی را امتحان کردیم که قطعا چشمان مسلح ماهواره ای و جاسوسی آمریکا و کشورهای منطقه این توانمندی را دیدند گرچه به زبان نمی آورند.

او ادامه داد: ما مطمئن هستیم که اگر آمریکایی ها روزی فکر می کردند که قدرت پاسخگویی نداریم و ضعیف هستیم در هر دولتی که بود به ما حمله می کردند اما قدرت بازدارندگی ما، خاری در چشم امریکایی ها است. آنقدر سیستم امنیتی ملی آمریکا فلج شده و درگیر مسائل اجتماعی خودشان هستند که به نظر من، طرح ها و نقشه هایی که برای کشورهای غیر همسو خودشان از جمله جمهوری اسلامی طراحی می کردند، بنا به گفته مقام معظم رهبری مانند همان در کشور خودشان اتفاق می افتد. من فکر می کنم این چند ساعتی که به پایان عمر یکی از بدترین روسای جمهور آمریکا مانده ان شاالله با اقتدار جمهوری اسلامی پایان پذیرد.

این نماینده پیشین مجلس در پاسخ به این سوال که آیا این اقدام مانور قدرت بوده است، اظهار کرد: مانور هست ولی خوشبختانه جمهوری اسلامی با مدد دانشمندان، جوانان و یکپارچگی حاکمیت در حفظ منافع و امنیت ملی بسیار مقاوم است. 4

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آمریکا جنگنده جنگنده های آمریکایی جمهوری اسلامی آمریکایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۸۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزارت خزانه‌داری آمریکا روز سه‌شنبه به وقت محلی مدعی شد: این بازیگران بیش از ده‌ها شرکت آمریکایی و نهادهای دولتی را از طریق عملیات سایبری، از جمله حملات فیشینگ و بدافزارها، هدف قرار دادند.

به گفته وزارت خزانه‌داری آمریکا، در ارتباط با اقدام امروز، وزارت دادگستری آمریکا و دفتر تحقیقات فدرال یک کیفرخواست علیه این چهار نفر به دلیل نقش آنها در فعالیت‌های سایبری علیه نهادهای آمریکایی را منتشر می‌کند.

برایان نلسون معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی گفت: بازیگران سایبری مخرب ایرانی در یک کارزار هماهنگ و چندجانبه به هدف قرار دادن شرکت‌ها و نهادهای دولتی آمریکا با هدف بی‌ثبات کردن زیرساخت‌های حیاتی ما و آسیب رساندن به شهروندان ما ادامه داده‌اند.

او گفت: آمریکا به استفاده از تمام اختیارات دولت خود برای افشا و مختل کردن عملیات این شبکه‌ها ادامه خواهد داد.

شرکت مهرسام اندیشه ساز نیک، شرکت داده افزار آرمان، علیرضا شفیع نسب، رضا کاظمی فر رحمان، حسین محمد هارونی و کمیل برادران سلمانی از جمله شرکت‌ها و افرادی هستند که امروز تحریم شدند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمریکا عملیات پهپادی و موشکی یمن علیه کشتی هایش را تایید کرد
  • پولیتیکو : آمریکا ماه گذشته موشک‌ های دوربرد به اوکراین ارسال کرده
  • پولیتیکو: آمریکا ماه گذشته موشک‌های دوربرد به اوکراین ارسال کرده است
  • ادعای بی‌اطلاعی آمریکا از طرح حمله خطرناک اسرائیل به رفح
  • آمریکا: از طرح حمله اسرائیل به رفح اطلاعی نداریم
  • تنبیهِ متجاوز؛ از طوفان شن تا وعده صادق
  • ایران؛ ظهور یک ابر قدرت در عرصه بین الملل
  • عملیات وعده صادق ، بدون دخالت متحدان منطقه‌ای انجام شد
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد
  • ‌نمی‌توان برای اتفاق اصفهان عنوان «حمله» را به کار برد