Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام پرهیزگار گفت: مسجد حضرت بقیه الله(عج) ۱۵۰۰ بسته بهداشتی را در فاصله فاطمیه دوم تا سالروز ولادت حضرت زهرا(س) به همت بسیجیان پایگاه شهید قاضوی و گروه جهادی فدائیان رهبر توزیع می‌کند.

حجت الاسلام «رضا پرهیزگار» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه پایگاه بسیج مسجد حضرت بقیه الله (عج) با عنوان «شهید محمد قاضوی» با شیوع ویروس کرونا گروه جهادی «فدائیان رهبر» را تشکیل داد، اظهار کرد: این گروه در این دوره ابتدا با راه اندازی کارگاه خیاطی با سه چرخ در این مسجد، اقدام به تهیه ماسک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جماعت مسجد «حضرت بقیه الله (عج)» (واقع در تهران، خیابان شوش، نبش چهارراه لب خط) افزود: گروه جهادی فدائیان رهبر توانست بیش از هشت هزار ماسک تولید کند که میان نمازگزاران مسجد حضرت بقیه الله (عج)، اهالی محله شوش و خیابان شهید یزدی و نیازمندان جنوب شهر تهران توزیع شد.

 

وی اضافه کرد: گروه جهادی فدائیان رهبر و بسیجیان پایگاه شهید قاضوی مسجد حضرت بقیه الله (عج) هزار و 500 بسته بهداشتی را از فاطمیه دوم تا سالروز ولادت حضرت زهرا(س) (روز زن و روز مادر) میان نیازمندان توزیع می کند.

 

پرهیزگار ادامه داد: پایگاه بسیج مسجد حضرت بقیه الله (عج) و گروه جهادی فدائیان رهبر همچنین از سالروز شهادت حضرت زهرا(س) تا سالروز ولادت این حضرت(س)، از ساعت 16 و 30 دقیقه تا 18و 30 دقیقه محلول ضد عفونی کننده دست و سطوح میان مردم توزیع می کند.

 

وی در پایان با بیان اینکه مسجد حضرت بقیه الله (عج) در دوره شیوع ویروس کرونا در چهار نوبت و در مجموع 200 بسته ارزاق میان نیازمندان توزیع کرد، یادآور شد: ناحیه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) به ما در تهیه برخی از اقلام این بسته ها کمک کرد.

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه مقابله با کرونا فعالیت های مسجدی مسجد حضرت بقیه الله تا سالروز ولادت حضرت زهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۹۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرهونی پنج شنبه شب در مراسم یادواره شهید حسن محمد زاده در شهر خورموج اظهار داشت: اگر می‌خواهید نزد خدا محبوب شوید در مسیر شهدا حرکت کنید و اگر در این مسیر حرکت کردید خدا شما را نزد مردم عزیز می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام شهرستان دشتی با بیان اینکه شهدا فردای قیامت می‌توانند آبرو داری و شفاعت کنند، افزود: یاد شهید کردن تنها لازم نیست باید راه آنها نیز ادامه دهیم.

حجت الاسلام مرهونی بیان کرد: شهدا زنده هستند و زندگی ما را می‌بینند هر گاه حال دلمان خراب است چون از شهدا فاصله گرفتیم.

وی ادامه داد: الگوی دختران ما باید مادران شهدا و حضرت فاطمه زهرا (س) باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام شهرستان دشتی تصریح کرد: شهدا مایه عزت و افتخار ما هستند شهدا اعمال ما را می‌بینند و کاری نکنیم شرمنده شهدا باشیم.

کد خبر 6088808

دیگر خبرها

  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی