Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس از اعاده 85 هکتار از اراضی تصرف شده با احکام صادره به بیت المال خبر داد. علیرضا آقاجاری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس در گفت‌وگو با میزان ضمن تشریح عملکرد ۹ ماهه اقدامات دادستانی بیان کرد: با همکاری ادارات و ارگان‌های ذی نفع در موضوع حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی در شهرستان پردیس، تاکنون ۸۵ هکتار از اراضی تصرف شده با احکام صادره به بیت المال بازگردانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: احکام صادره در زمینه‌های تجاوز، تصرف و تعدی به اراضی ملی، تغییر کاربری غیر مجاز و ساخت و ساز غیر قانونی بوده است.   بیشتر بخوانید:  رفع تصرف از ۴ هزار و ۶۲۰ متر از اراضی ملی و موات در بهاباد وی ارزش مالی احکام صادره را معادل مبلغ هزار و ۴۴۰ میلیارد و ۸۷۵ میلیون تومان بیان کرد و گفت: در پی سیاست‌های دستگاه قضایی در جلوگیری از تصرف اراضی دولتی و دستور ریاست قوه قضاییه، دستگاه قضایی با اهتمام جدی در راستای رسالت خود، پیگیر حقوق عامه در اراضی دولتی و منابع طبیعی است.

انتهای پیام/ برچسب ها: اراضی ملی دادستان پردیس قوه قضاییه رفع تصرف

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اراضی ملی دادستان پردیس قوه قضاییه رفع تصرف شهرستان پردیس احکام صادره اراضی ملی بیت المال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۹۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی خلع ید شد

ایسنا/مازندران رئیس کل دادگستری مازندران از خلع ید بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان سوادکوه شمالی و بازگشت به بیت المال خبر داد.

 عباس پوریانی امروز در گفت‌و با خبرنگاران افزود: در راستای حفظ حقوق بیت المال و انفال عمومی خصوصاً منابع طبیعی، با پیگیری‌های مستمر دادگستری حوزه قضایی و همکاری یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان سوادکوه شمالی، در راستای تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع کشور، ۳۳ هزار و ۶۷۵ متر مربع از اراضی ملی تصرف شده توسط متجاوزین خلع ید و به بیت المال بازگشت.
وی با بیان اینکه طبیعت ارزشمند شمال کشور و مواهب خدادادی استان مازندران نیازمند توجه ویژه است، تصریح کرد: حفاظت از منابع طبیعی، انفال، اراضی دولتی و ملی، وظیفه ای شرعی و قانونی است و باید این ثروت خدادادی ارزشمند برای نسل‌های بعدی حفظ شود.
پوریانی خاطرنشان کرد: برخورد دستگاه قضایی با متعرضین به منابع طبیعی و اراضی ملی،  قاطع و بازدارنده خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رفع تصرف و بازگشت ۱۳ هکتار از اراضی شهرداری نهاوند به بیت‌المال
  • ۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه خلع ید شد
  • بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی خلع ید شد
  • رفع تداخلات ۲۳ هزار هکتار اراضی ساری
  • کشت گل محمدی در ۶۰۰ هکتار اراضی کشاورزی کاشان
  • رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری
  • رفع تداخل ۵ هزار و ۲۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • معترضان جنگ غزه ساختمان هامیلتون دانشگاه کلمبیا را تصرف کردند/ خاطره جنگ ویتنام زنده شد
  • ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد