Web Analytics Made Easy - Statcounter

محبعلی رهدار گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور و پس از پیشنهاد رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای رزمایش کمک های مومنانه، بسیج اساتید در دانشگاه های سراسر استان به شناسایی و یاری نیازمندان شتافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محبعلی رهدار، عضو هیئت علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان و مسئول بسیج اساتید استان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور و پس از پیشنهاد رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای رزمایش کمک های مومنانه در راستای عمل به فرامین ولایت فقیه، آحاد جامعه در این مسیر اعلام حضور کرده و لبیک گفتند که بسیج اساتید در دانشگاه های استان نیز از این قاعده مثتنی نبود و به شناسایی و یاری نیازمندان شتافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این رزمایش با هدف شناسایی خانواده های کم بضاعت و آسیب دیده از بیماری کرونا و کمک به نیازمندان در دستور کار قرار گرفت به گونه ای که از خردادماه تا کنون بیش از هزار بسته معیشتی توسط این قشر از بسیج تهیه و توزیع شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: اهدای بسته حمایتی به کارکنان آسیب پذیر از ویروس کرونا توسط کانون بسیج اساتید دانشگاه زابل و اهدای بسته کمک مومنانه جمع آوری شده از اساتید بسیجی و توزیع بین اقشار آسیب پذیر بخشی از اقدامات به شمار می رود.

وی اذعان کرد: ۲۰۰ بسته کمک مومنانه توسط بسیج اساتید دانشجویی و کارکنان دانشگاه سیستان وبلوچستان همراه با ماسک بین اقشار حاشیه شهر زاهدان، و ۱۰۰ بسته معیشتی کمک مومنانه به اقشار آسیب دیده درطی این مدت توزیع شده است.

مسئول بسیج اساتید استان عنوان کرد: در راستای رزمایش کمک مومنانه به همت کانون بسیج اساتید ۴۰۰بسته گوشت گرم گوسفندی و با همکاری دفتر نهاد نیز ۱۵۰ بسته دیگر تهیه و در بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا در نقاط حاشیه نشین زاهدان توزیع شد.

رهدار گفت: جمع آوری ۲۷۰ میلیون ریال اعتبار جهت خرید بسته های معیشتی و توزیع آن بین نیازمندان در یک مرحله و توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی دیگر توسط کانون بسیج اساتید دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار از دیگر اقدامات مهم به شمار می رود.

عضو هیئت علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی توسط دانشگاه فرهنگیان، ۱۰۰ بسته توسط کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین توزیع بسته معیشتی و بهداشتی توسط کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ایرانشهر از دیگر برنامه های اجرا شده در قالب رزمایش کمک مومنانه است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بسته معیشتی کمک مومنانه رزمایش کمک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۹۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آتش گرفتن یک تریلی در سیستان و بلوچستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۱۳ میلیاردی به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان
  • نخستین رزمایش کمک مومنانه در بجنورد
  • (ویدئو) آتش گرفتن یک تریلی در سیستان و بلوچستان
  • قیمت محصولات غذایی منجمد، گوشت بوقلمون و قارچ اعلام شد
  • توزیع ۵۵ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان خراسان شمالی
  • از باز کردن پیام‌هایی با محتوای بسته معیشتی و سبد کالا بپرهیزید
  • تربیت نیروهای متخصص جهادی از نیاز مهم سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • آغاز طرح هوشمندسازی تامین و توزیع گوشت در چهارمحال وبختیاری
  • هزینه درمان کودکان زیر هفت سال در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان رایگان شد