Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان عصر دیروز سه شنبه در مجمع انتخابات هیأت والیبال استان زنجان که با حضور محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال برگزار شد، گفت: زنجان از شرایط لازم برای رشد و توسعه در رشته والیبال برخوردار بوده و از وجود ورزشکارانی مستعد و توانمند بهره‌مند است که این می‌تواند مسیر را برای رسیدن به جایگاه اصلی و واقعی هموار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه والیبال زنجان نیازمند حمایت‌های لازم از سوی فدراسیون است، افزود: امیدواریم که در سایه حمایت‌های مادی و معنوی فدراسیون والیبال بتوانیم ورزشکاران و قهرمانان خوب و توانمندی را تربیت کرده و تحویل جامعه ورزشی کشور دهیم.

خلیلی گفت: هیأت والیبال استان زنجان نیز بایستی از توان و پتانسیل بالای بزرگان، مربیان و قهرمانان این رشته ورزشی استفاده کرده و در کنار این در جلب و جذب حامی مالی مناسب نیز از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکند.

او استعدادیابی را نیز از عوامل مهم در رشد و توسعه این رشته ورزشی خواند و گفت: هیأت والیبال زنجان در این خصوص نیز باید اقدامات لازم را انجام دهد.   خلیلی حضور والیبال زنجان در مسابقات لیگ را ضروری دانست و افزود: شرکت در رقابت‌های لیگ نیازمند حمایت‌های مالی است و هیأت والیبال در کنار این اداره کل باید در جلب و جذب حامیان مالی مناسب تلاش کند تا این استان حداقل یک تیم در لیگ دسته یک کشور داشته باشد.

حمزه پور معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز گفت: ورزش زنجان در بعد قهرمانی از استان‌های برتر کشور محسوب می‌شود و تاکنون نیز ورزشکاران مستعد و توانمندی را تربیت و تحویل جامعه ورزشی کشور داده است.

او با بیان اینکه ورزش زنجان دارای زیرساخت‌های خوب و مناسبی است، افزود: تمامی رشته‌های ورزشی این استان از خانه تخصصی برخوردار هستند و در واقع زنجان پایتخت سه رشته ورزشی بدمینتون، سنگنوردی و ووشو کشور است.

حمزه پور با اشاره به اینکه زنجان در دیگر رشته‌های ورزشی نیز حرفی برای گفتن دارد و از مربیان مجرب و توانمندی برخوردار است، ادامه داد: در اردو‌های آمادگی و انتخابی تیم ملی پارالمپیک ۱۴۰۰ تعداد ۲۰ ورزشکار زنجانی شرکت دارند و از طرفی نیز نفرات زیادی در اردوی‌های تیم ملی دارد که نشان از ظرفیت و پتانسیل این استان می باشد.     انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان ورزشکاران زنجانی والیبال زنجان هیأت والیبال استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۹۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ هاشمی گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان با مشارکت قرارگاه الکفیل، ۱۱۰ یونیت دندانپزشکی برای ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در مجموعه ۶ هزار نفری ورزشگاه انقلاب زنجان مستقر کرده است.


وی افزود: ۳۱۰ دندانپزشک و دستیار دندانپزشک در ارائه این خدمات همکاری و مشارکت دارند که از این تعداد ۲۴۰ نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر وظیفه خدمت رسانی به مراجعه کنندگان را برعهده دارند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با تأکید بر اینکه هزار فریم عینک برای مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و بهزیستی تأمین شده است، گفت: این فریم‌ها پس از انجام معاینات مورد نیاز به بیماران نیازمند تحویل داده می‌شود.

هاشمی ادامه داد: تا آخر وقت امروز پزشکان عمومی، متخصص کودکان، متخصص عفونی اطفال، زنان و زایمان، تغذیه، داخلی، کلیه، ریه کودکان و چشم قرنیه در این بیمارستان بیماران نیازمند را معاینه می‌کنند.

دیگر خبرها

  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در زنجان
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد