Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال ترابزون اسپور شب گذشته در رقابت های سوپر لیگ ترکیه به مصاف تیم قونیه اسپور رفت و با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید.در این بازی مجید حسینی مدافع ایرانی ترابزون در لیست تیمش حضور نداشت.

عبدالله آوچی سرمربی ترابزون درباره غیبت مدافع ایرانی اش گفت: حسینی در تمرین پیش از این دیدار از ناحیه کشاله ران مصدوم شد و نتوانست تیم را همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هوگو را به جای حسینی در ترکیب قرار دادیم. او در دو هفته گذشته در ترکیب تیم قرار گرفت و عملکرد خوبی داشت و الان باید ببینیم وضعیت مصدومیتش چه می شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مصدومیت لیست ترابزون مجید حسینی مدافع سابق استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۹۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال جریمه شدن دومفریس به خاطر تمسخر مدافع میلان

بال هلندی اینتر به خاطر حرکتی که در جریان جشن قهرمانی این تیم انجام داد، احتمالاً جریمه خواهد شد.

به گزارش تسنیم، در جریان جشن قهرمانی شب گذشته (یکشنبه) اینتر در خیابان‌های شهر میلان بابت کسب بیستمین اسکودتو، دنزل دومفریس بال هلندی نراتزوری در حالی که داخل اتوبوس روباز اینتر حضور داشت، از یک هوادار درخواست کرد بنری را که در دست داشت به او بدهد، بنری که مدافع اینتر با بالای سر بردن آن ممکن است به دردسر بیفتد.

در بنری که دومفریس بالای سر برد، سر تئو هرناندس روی بدن یک سگ گذاشته شده و دومفریس با قلاده و زنجیر او را تحت‌کنترل خود دارد. این دو بازیکن در دربی دلامادونینا که دوشنبه هفته پیش در چارچوب هفته سی‌و‌سوم سری A ایتالیا برگزار شد و اینتر با برتری 2 بر یک مقابل میلان، قهرمانی زودهنگامش را مسجل کرد، با هم درگیر شدند که همین منجر به اخراج آنها در دقیقه 3+90 شد.

حالا خبر می‌رسد که فدراسیون فوتبال ایتالیا تحقیقاتی را در مورد دنزل دومفریس بابت بنری که شب گذشته در جریان جشن قهرمانی اینتر در دست داشت و تئو هرناندز را به نوعی مسخره کرد، دنبال می‌کند. طبق گزارش رسانه‌های ایتالیایی بال هلندی اینتر به طور قطع جریمه خواهد شد.

همچنین در جریان جشن قهرمانی شب گذشته اینتر، هواداران این تیم شروع به سر دادن شعارهایی علیه رافائل لیائو و تئو هرناندس (دو بازیکن میلان) کردند که بلافاصله بازیکنان اینتر که میکروفن در دست داشتند، از آنها خواستند که این کار را نکنند و تنها به تشویق اینتر بپردازند.

اینتری‌ها بعدازظهر روز گذشته (یکشنبه) در هفته سی‌و‌چهارم سری A ایتالیا با نتیجه 2 بر صفر تورینو را در ورزشگاه سن‌سیرو از پیش رو برداشتند و سپس راهی جشن خیابانی خود شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • احتمال جریمه شدن دومفریس به خاطر تمسخر مدافع میلان
  • ناپولی - آاس رم: ترکیب رسمی
  • اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • رضا اسدی تقابل با پرسپولیس را از دست داد
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت