Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، ژنرال لوید آستین، ژنرال بازنشسته و نامزد پیشنهادی بایدن به عنوان وزیر دفاع در کمیته نیرو‌های مسلح سنا، مدعی شد ایران یک عنصر بی ثبات کننده در منطقه است.

او مدعی شد: ایران کماکان یک عنصر بی ثبات کننده در منطقه است و تهدیدی برای شرکای ما در منطقه و نیرو‌هایی که در منطقه مستقر کرده ایم در بر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر ایران در هر زمانی به قدرت هسته‌ای دست یابد، تعامل با این کشور درباره هر مشکلی در منطقه دشوار خواهد بود.

آستین در این جلسه همچنین قول مبارزه با نژادپرستی را داد و گفت: اجازه دهید از همین ابتدا بگویم ابراز تردید برخی از شما را درباره اینکه ژنرال دیگری که به تازگی بازنشسته شده است در راس وزارت دفاع قرار گیرد، درک می‌کنم. ایمنی و امنیت دموکراسی ما مستلزم کنترل کامل غیرنظامی نیرو‌های مسلحمان است؛ فرمانبرداری قدرت نظامی از غیرنظامیان. من تمام عمرم به این اصل پایبند بودم. من در جنگ و صلح، سیاست‌های غیرنظامیانی را که به عنوان مافوق من انتخاب و منصوب شدم اجرا کردم؛ سرانی همچون وزیر پانتا. همچنین می‌دانم که عضو کابینه رئیس جمهور و یک فرد منتصب سیاسی مستلزم دیدگاه‌ها و وظایف منحصر به فردی در مقایسه با سمت در یونیفرم نظامی است.

نامزد سمت وزارت دفاع افزود: من هم درست مثل شما چالش‌های زیادی را که پیش روی کشورمان است جدی خواهم گرفت؛ چالش‌هایی که به نظر من فوری‌ترین آن‌ها بیماری همه گیر است و اگر تایید شوم (رای اعتماد بگیرم) مشارکت وزارت (دفاع) را در تلاش‌ها برای مقاله با کرونا فوراً بررسی خواهم کرد و مطمئن خواهم شد که هر چه در توان داریم برای کمک به توزیع واکسن در سراسر کشور و واکسیناسیون نظامیانمان و حفظ آمادگی انجام دهیم. ما همچنین به مردممان، فضای کاری عاری از تبعیض نژادی، نفرت و آزار و اذیت را بدهکاریم. اگر تایید شوم، حمله جنسی و سخت مبارزه خواهم کرد، ارتش را از وجود نژادپرستان و افراط گرایان پاک خواهم کرد، و فضایی ایجاد خواهم کرد که همه فرصت خدمت به این کشور را با حفظ شان و منزلت داشته باشند.

او در جلسه استماع سنا برای بررسی صلاحیتش گفت: اگر دست داشتن روسیه در حملات سایبری علیه آمریکا اثبات شود، این کشور باید مجازات شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نژادپرستی در آمریکا کنگره آمریکا وزارت دفاع آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۹۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران

آفتاب‌‌نیوز :

دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس روز دوشنبه و در اظهاراتی گفت «پیشنهاد سخاوتمندانه‌ای» برای آتش‌بس ۴۰ روزه در غزه در مقابل آزادی اسرا اسرائیلی وجود دارد.

طبق گزارش الجزیره، وی مدعی شد: ایران با حمایت از حماس در غزه و حوثی‌های یمن (انصارالله) و حزب‌الله لبنان موجب بی‌ثباتی در منطقه می‌شود.

این ادعا در حالی است که انگلیس به همراه آمریکا بار‌ها به خاک یمن حمله کرده‌اند و از حامیان رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی در غزه بوده‌اند.

ایران هم بار‌ها اعلام کرده نیرو‌های مقاومت در منطقه بر اساس منافع کشور‌های خود، به مبارزه علیه اشغالگری آمریکا و رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند.

کامرون که در ریاض صحبت می‌کرد، ادامه گفت: اسرائیل باید از راه‌حل ۲ دولتی حمایت کند، زیرا این امر در طولانی مدت به سودش خواهد بود. راه‌حل ۲ دولتی در طولانی مدت امنیت اسرائیل را تضمین خواهد کرد.

اخیرا نیز «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا توافق آتش‌بسی که به حماس پیشنهاد شده را «بسیار سخاوتمندانه» توصیف کرد و گفت حماس باید هرچه سریع‌تر درباره آن تصمیم‌گیری کند.

او مدعی شد که حماس در میان غیرنظامیان مخفی می‌شود و پایان‌نیافتن جنگ غزه به این دلیل است که حماس سلاح‌های خود را کنار نگذاشته، اسرا را آزاد نکرده و خود را تسلیم نکرده است!

بلینکن همچنین مدعی شد که اجرای راهکار ۲ دولتی در مناقشه فلسطین و رژیم صهیونیستی و همچنین عادی‌سازی روابط میان تل‌آویو و کشور‌های منطقه «بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس» خواهد بود.

او همچنین با طرح این ادعا که حماس تنها مانع حصول توافق آتش‌بس در جنگ غزه است، گفت سران جنبش مقاومت فلسطین باید هرچه سریع‌تر درباره پیشنهادی که به آن‌ها شده تصمیم‌گیری کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • معترضان به جنگ غزه سخنرانی وزیر دفاع آمریکا را قطع کردند
  • وزیر خارجه انگلیس: ایران منطقه را بی ثبات می کند
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • ادعای تکراری وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس : ایران منطقه را بی‌ثبات می‌کند!
  • وزیر دفاع پیام صادر کرد
  • کامرون: ایران منطقه را بی‌ثبات می‌کند!
  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • وزیر دفاع یک پیام صادر کرد +جزئیات