Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا عبدوس صبح چهارشنبه در جلسه روند اجرایی پروژه‌های منابع طبیعی به میزبانی اداره منابع طبیعی مهدی‌شهر ضمن بیان اینکه ۳۰ میلیارد ریال و ۲۰۰ میلیون ریال عملیات آبخیزداری برای مهدی‌شهر در حال انجام است، ابراز داشت: تاکنون چهار هزار مترمکعب عملیات آبخیزداری در شهرستان مهدی‌شهر اجراشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه پروژه حوزه‌های آبخیز گل رودبار به اتمام رسیده است، افزود: پروژه آبخیزداری حوزه هیکو در حال انجام است که باید گفت اعتبارات این طرح‌ها از محل صندوق توسعه ملی تأمین می‌شود.

رئیس اداره منابع طبیعی مهدی‌شهر از اجرای عملیات بیولوژیک برای ۲۵۰ هکتار مراتع این شهرستان خبر داد و ابراز داشت: این عملیات بیولوژیک کپه کاری، بذرپاشی و بذرکاری با بذور مرتعی سازگار منطقه نظیر باریجه را شامل می‌شود.

عبدوس بابیان اینکه عملیات بیولوژیک در مراتع حوزه آبخیز گل رودبار و آسوران از ابتدای مهرماه امسال اجراشده است، تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح‌ها ایجاد پوشش گیاهی و حفاظت آب‌وخاک است که با مشارکت جوامع بومی و محلی انجام می‌شود.

وی افزود: عملیات حفاظت و قرق از مراتع در سطحی بیش از ۲۵۰ هکتار از مراتع شهرستان مهدی‌شهر با مشارکت مجریان طرح‌های مرتع‌داری و بهره‌برداران اجراشده است.

کد خبر 5126312

منبع: مهر

کلیدواژه: منابع طبیعی استان سمنان مهدیشهر پروژه آبخیزداری ویروس کرونا کرمانشاه شیراز آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شهرکرد ایام فاطمیه گرگان عکس استانها شهرستان کرج بوشهر شیوع کرونا عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهادت حضرت زهرا س مهدی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۰۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه

رئیس حوزه قضائی بخش کشکوئیه از کمک دو میلیارد ریالی خیرین در جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد خبر داد.
 
علی شاه سنائی بیان داشت:با کمک خیرین یا اعلام گذشت شکات پرونده‌ها تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد کشکوئیه آزاد شدند.

گفتنی است این جشن گلریزان با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کشکوئیه، رئیس حوزه قضائی بخش، بخشدار و سایر مسئولین بخش و جمعی از خیرین بخش کشکوئیه برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اختصاص ۵۹میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری در ایلام
  • ۵۹ میلیارد تومان برای طرح های آبخیزداری در ایلام اختصاص یافت
  • ۵۹ میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری در ایلام اختصاص یافت
  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند
  • استحصال ۴۸۷ میلیون متر مکعب آب با اجرای عملیات آبخیزداری در کرمانشاه
  • افزایش ۲ برابری سطح پوشش گیاهی در مراتع گنبدکاووس؛ مانعی برای ریزگرد‌ها و غذایی برای دام‌ها
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد