Web Analytics Made Easy - Statcounter

بزودی؛ عملیات اجرایی گازرسانی به شهرک صنعتی و‌ گلخانه های کشاورزی حاجی آباد آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، پیرو بازدید فریدون همتی استاندار هرمزگان از گلخانه ها و مناطق صنعتی توابع شهرستان حاجی آباد و به منظور بررسی مسائل و مشکلات پیش روی توسعه شبکه و خطوط تغذیه  گازرسانی، رؤسای امور بهره برداری، امور مهندسی و اجرای طرح ها، برنامه ریزی، گازرسانی به صنایع و روابط عمومی شرکت گاز استان با همراهی رییس اداره گاز شهرستان حاجی آباد از گلخانه های روستای سرچاهان، شهدادی، سعادت آباد، شهرک صنعتی صنایع معدنی و شرکت هرمز منیزیت در روستای سرچاهان، روستای جائین‌ و‌‌ محور صنعتی گهکم از توابع  این شهرستان، از این مناطق بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با دستور استاندار هرمزگان و  پیگیری مدیرعامل شرکت گاز استان، برنامه ریزی لازم  برای تسریع فرآیند پیمان سپاری گازرسانی به این مناطق صورت گرفته و  تا پیش از پایان سال جاری، عملیات اجرایی پروژه ها در مناطق ذکر شده  با هدف ایجاد بستر مناسب در راستای رونق تولید و اشتغال زایی جامعه محلی از طریق گسترش زیر ساخت های انرژی آغاز می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گازرسانی گلخانه های کشاورزی حاجی آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۹۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، در سفر وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید به شهر جدید سهند، عملیات اجرایی تعداد ۵ هزار و ۱۴۷ پروژه نهضت ملی مسکن به همراه ۱۲ پروژه روبنایی شامل یک باب مسجد، ۴ مدرسه و سایر پروژه‌ها در قالب تکمیل نواقص محوطه سازی و آماده سازی با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیأت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید در شهر جدید سهند آغاز شد.

همچنین در این مراسم تعداد ۸۳۱ واحد نهضت ملی مسکن و ۵ پروژه روبنایی شامل یک مدرسه هوشمند کودکان استثنائی، آسفالت ابتدای آزادراه تبریز – سهند، کنارگذر شهید فخری زاده، مجتمع تجاری باران و پروژه قطعات باغ ویلایی فاز ۴ این شهر جدید نیز به افتتاح رسید.

در پایان طبق برنامه ریزی انجام شده طی مراسمی تعداد ۱۷۷ واحد در قالب واگذاری‌های گروهی قانون حمایت از ایثارگران به متقاضیان این طرح واگذار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • انتقال آب به اراضی روستای رحیم آباد شهرستان کیار
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد