Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان استاندار کرمان با بیان اینکه ساختار اداری یک ساختار تسهیل‌گر در روند کسب و کار نیست، اظهار کرد: این ساختار مانع زدا نیست بنابراین اتاق بازرگانی در تسهیل فضای کسب و کار کمک کند و کشور را به سمت اقتصادهای دیجیتال، نوپدید و نوآور سوق دهد.

 "علی زینی‌وند" صبح امروز اول بهمن‌ماه در جلسه آشنایی با برنامه‌های اتاق بازرگانی کرمان گفت: در قوانین رصد و پایش مناسب را نداریم و ارتباط معناداری بین دانشگاه‌ها، اندیشکده‌ها و دستگاه‌های اجرایی وجود ندارد و سلیقه‌ای عمل می‌کنند و اینها باعث فراز و فرود در کشور زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتقاد از عدم الزام در قوانین اظهار کرد: نظام ارزیابی و پایش دقیق نیز وجود ندارد لذا باعث شده که ارتباط بخش دولتی و خصوصی تابع شناخت افراد باشد.

استاندار کرمان با بیان اینکه ساختار اداری را یک ساختار تسهیل‌گر در روند کسب و کار نیست، اظهار کرد: این ساختار مانع زدا نیست بنابراین اتاق بازرگانی در تسهیل فضای کسب و کار کمک کند و کشور را به سمت اقتصادهای دیجیتال، نوپدید و نوآور سوق دهد.

وی گفت: بازار گسترده‌ای در دسترس استان کرمان است به طوری که می‌توانید از ظرفیت چابهار و سواحل مکران استفاده کنید و حضور فعال در بازارهای کشورهای همسایه داشته باشید.

زینی‌وند در ادامه ضمن تقدیر از زحمات دادگستری استان در راستای رفع موانع و مشکلات اظهار کرد: هر زمان که از دکتر موحد رییس کل دادگستری استان درخواستی برای گره گشایی مسایل استان داشتیم در کنار ما بوده و گره گشایی کردند و ایشان فراتر از وظایف خود عمل می‌کند.

وی با اشاره به تذکر خود به مدیران دستگاه‌های اجرایی درخصوص عدم حضور در جلسه آموزش و پروش عنوان کرد: اینکه اسم ایشان در کنار مدیران اجرایی استان در جلسه آموزش و پرورش آمده بود عذرخواهی می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی فضای کسب و کار کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۰۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس جهاد دانشگاهی استان گفت: این کتاب به قلم دکتر مهدی محمودی کامل آباد عضو هیئت علمی دانشگاه هنر اصفهان و مهری محمدیان پژوهشگر دانشگاه فنی و حرفه‌ای تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری منتشر شد.
رضائی افزود: کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در ۱۲۳ صفحه در قطع وزیری تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان وارد بازار نشر شده است.
در معرفی کتاب آمده است: سؤال پژوهش جایگاهی برتر در شکل‌گیری ساختمان یک پژوهش دارد؛ به‌گونه‌ای که بسیاری از صاحب‌نظران امر تحقیق کامیابی یا ناکامی پژوهش‌ها را وابسته به کیفیت سؤال‌های پژوهش می‌دانند. بررسی شمار زیادی از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان معماری در ایران نشان می‌دهد که بخش چشمگیری از کاستی‌ها در فرایند پژوهش دانشجویان از کجروی یا ضعف در ساخت و پیکره‌بندی سؤال‌های پژوهش سرچشمه می‌گیرد.
انتشارات جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری که به صورت تخصصی در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت می‌کند، تلاش می‌کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید را به چاپ برساند.
علاقمندان برای دریافت کتابِ «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» به درگاه اینترنتی ۱۶book.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری
  • مونولوگ|استعفای هالیوا، آغاز افول ساختار حاکمیتی اسرائیل است
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • روند کاهشی جرم سرقت در استان کرمان
  • فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • فرمول تعیین دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟
  • کوتاهی در معرفی استان کرمان قابل قبول نیست
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان