Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ رضا دولتشاهی رئیس پلیس راه خوزستان گفت: در ۹ ماهه امسال شاهد کاهش تلفات و تصادفات فوتی و جرحی در محور‌های استان بوده‌ایم اما  با رفع محدودیت‌های تردد مشاهده می‌شود که وضعیت تصادفات در دی‌ماه مناسب نیست و در این چند روز به همه پاسگاه‌ها اعلام آماده‌باش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت: بیش از ۱۰۰ مورد فوتی در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال  کاهش داشته است و در این مدت شاهد کاهش حدود ۲۱ درصدی تلفات، کاهش ۲۸ درصدی در تعداد مجروحان و کاهش ۱۸ درصدی در تصادفات خسارتی بوده‌ایم.

سرهنگ دولتشاهی تصریح کرد: تعداد تیم‌های گشتی نیز ۴۰ درصد افزایش یافته تا شرایط کنترل شود. دیگر به هیچ عنوان گذشت نمی‌کنیم و با تخلفات به ویژه با تخلفات حادثه‌ساز برخورد جدی می‌شود و ۹۹ درصد تصادفات به دلیل رعایت نکردن رانندگان از جمله سرعت بالا، خستگی و خواب‌آلودگی و عدم توجه به جلو است.

رئیس پلیس راه خوزستان ادامه داد: محور اهواز – آبادان و اهواز – اندیمشک، جاده‌هایی ایمن هستند، اما رعایت نکردن رانندگان موجب شده شاهد حوادث زیادی در این محور‌ها باشیم و این محور‌ها به نقاط پرحادثه تبدیل شوند. محور باغملک، ایذه و مسجدسلیمان نیز محور‌های حادثه‌خیز هستند البته برخی نقاط این محور‌ها پرتصادف هستند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادفات فوتی سوانح رانندگی محور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۰۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور قشر‌های مختلف مردم قدرشناس، پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد. 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: این جانباز سرفراز در یکم فروردین سال ۱۳۴۳ متولد شد و در ۲۵ آذر ماه ۱۳۶۱ بر اثر اصابت تیر مستقیم دشمن بعثی در منطقه عملیاتی جنوب به درجه جانبازی نائل آمد. 

حسن نورانی افزود : جانباز شهید سیلاوی در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ پس از سال‌ها تحمل جراحات ناشی از دوران جنگ تحمیلی به همرزمان شهیدش پیوست.

استان خوزستان در دوران دفاع مقدس ۲۴ هزار شهید والامقام را تقدیم کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاهش ۳ درصدی حوادث منجر به فوت در استان اصفهان/ ۵۰ درصد فوتی‌های کشور مربوط به بخش ساختمان
  • رشد ۳۱ درصدی صادرات در خوزستان
  • ثبت ۷۲ میلیمتر بارندگی در «حسینیه» اندیمشک
  • اعلام جرم پلیس علیه کوتاهی مدیران درباره تصادفات
  • بیش از ۹۰ درصد جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • تساوی بی‌حاصل استقلال خوزستان و ملوان در اهواز
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • کاهش ۱۰ درصدی تصادفات سالانه با رفع نقاط حادثه خیز از امسال اجرایی می‌شود
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه