Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا محمد حسینی تختی ضمن ارائه از پیشرفت پروژه های توسعه ای، زیربنایی و روبنایی در بنادر شرق استان گفت: اغلب طرح ها با پیشرفت ۸۰ درصدی بدون وقفه و براساس برنامه زمانبندی در حال اجرا است.

محمد حسینی تختی یبان داشت: در بندر شهید باهنر بازسازی کامل انبار ۶,۵.۴.۳ شامل تعمیرات اساسی سقف، رنگ آمیزی دیوارها، آسفالت کف و تاسیسات و برق به پایان رسیده و نوسازی این چند باب انبار کمک شایانی را در جهت انبارش کالاها می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول تسریع در اجرای پروژه های سواحل مکران راهبردی ملی عنوان کرد و گفت: شهرستان سیریک با قرار گرفتن در مسیر دسترسی به اقیانوس هند و آب های آزاد از فرصت ویژه برای جذب سرمایه گذاران، توسعه و عمران برخوردار است.

وی افزود: پروژهای زیربنایی بندرگاه چند منظوره سیریک از پیشرفت قابل توجهی برخوردار بوده و براساس برنامه زمانبندی در حال انجام است.

وی افزود: ساختمان مرجع دریایی جاسک با تکمیل بخش اداری و پایان بتن ریزی با پیشرفت ۸۰ درصدی تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر بنادر شرق استان با اشاره به کسرت تردد لنج های باری چوبی و فایبر گلاس اظهار داشت: افزایش سطح ایمنی بنادر و شناورها همواره مورد توجه سازمان بوده از این رو عملیات اجرای سیستم اطفا حریق در مواجه با مخاطرات احتمالی از ابتدای سال آغاز و با نصب شیر های هیدرانت و مانیتور تاور این پروژه نیز با پیشرفت ۹۰ درصدی در حال انجام است.

به گفته محمد حسینی تختی پروژه احداث ایستگاه آتش نشانی بندر شهید حقانی بعنوان بزرگترین پایانه دریایی مسافری کشور با طی نمودن مراحل بتن ریزی پیشرفت ۵۰ درصدی را طی می نماید.

کد خبر 5126346

منبع: مهر

کلیدواژه: حمیدرضا محمد حسینی بنادر ودریانوردی هرمزگان فرمانداری جاسک ویروس کرونا کرمانشاه شیراز آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شهرکرد ایام فاطمیه گرگان عکس استانها شهرستان کرج بوشهر شیوع کرونا عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهادت حضرت زهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۰۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود

معاون پارلمانی و امور مجلس رئیس جمهور گفت: در بعد اقتصادی باید بتوان با محوریت استان‌های جنوبی کارهای بزرگی انجام دهیم و از ظرفیت غنی خلیج فارس برای اشتغال‌زایی ودرآمدزایی برای کشور استفاده کنیم.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077178 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز